300 participants al càsting per escollir la nova imatge de l’Espai Gironès

Espai Gironès

Una imatge del càsting

D’aquí una setmana es farà la selecció final per decidir qui serà la nova imatge del Centre Comercial

Espai Gironès
Una imatge del càsting

Unes 300 persones han respost a la crida que l’Espai Gironès ha estat fent els últims dies a través dels mitjans de comunicació i xarxes socials per participar en el càsting per escollir la nova imatge de la campanya institucional del Centre Comercial. D’aquests, l’Espai Gironès n’ha seleccionat 44 que dissabte ja van fer les primeres proves davant les càmeres de fotografia i vídeos. Entre els seleccionats hi ha gent de totes les edats i fins i tot famílies. La setmana del 14 al 20 de març es durà a terme la selecció final amb rodatges programats en diferents localitzacions de les comarques de Girona.

La iniciativa s’emmarca en la voluntat del Centre Comercial de fer participar els gironins en les accions que porta a terme.

El passat mes d’octubre l’Espai Gironès també va fer una crida similar per trobar models per l’Espai Model Fashion Show, el gran esdeveniment de la moda a Salt, i en aquella ocasió la resposta també va ser important: hi van acudir uns 200 participants.

Espai Gironès

L’Espai Gironès disposa de 40.000 metres quadrats de superfície distribuïts en dues plantes on hi ha instal·lats operadors líders com Odeón Multicines, Caprabo, Zara, Miró, Drim, H&M, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull & Bear o Springfield, entre d’altres. El centre comercial Espai Gironès compta amb 2.500 places d’aparcament gratuït.