Mes de paraules

Empordà Turisme es promocionarà durant el 2014 arreu de Catalunya i a França

L’Associació Empordà Turisme ha aprovat el pla d’actuacions per aquest any

Associació Empordà TurismeLa junta directiva de l’Associació Empordà Turisme va aprovar definitivament, la setmana passada, el pla d’actuacions que portarà a terme al llarg d’aquest any.
A nivell de promoció firal, s’ha previst la participació de l’entitat al Mercat del Ram de Vic, al Mercat de Mercats de Barcelona i a la Fira de Toulouse, a França.
A més de tot això, Empordà Turisme també participarà en altres accions promocionals en les que hi serà present a través de l’enviament de material de promoció, en la línia dels darrers anys

Pel que respecte a les accions formatives, s’organitzarà, entre altres, una jornada de networking i es farà formació pels tècnics i responsables de les Oficines de Turisme.

En l’àmbit de les noves tecnologies es millorarà la pàgina web de l’associació www.empordaturisme.com, s’ampliaran continguts al portal de la xarxa de camins Itinerànnia i es farà un seguiment dels resultats obtinguts a les xarxes socials a les que participa Empordà Turisme, com ara Facebook, Twitter, Flickr, Youtube i Instagram. Com a novetat per aquest any està la celebració del Primer concurs de fotografia #hivernemporda, que s’ha obert a les esmentades xarxes de Facebook, Twitter i Instagram.
Finalment, es treballarà per ampliar el nombre de socis de l’entitat i es mantindrà i potenciarà la relació amb els socis actuals.