Mes de paraules

Enquesta a la ciutadania de Roses per saber que opina sobre el turisme

Dins del nou Pla de Màrqueting Turístic de Roses es vol copsar l’opinió dels propis veïns i veïnes de la Vila mitjançant un enquesta, sobre diferents aspectes referents al principal motor econòmic local, el turisme

Pla de Màrqueting Turístic de RosesQuin sector d’activitat creu que aporta més riquesa al municipi de Roses?, o Què és per a vostè el més positiu del turisme?, són dues de les preguntes que surten a l’enquesta dirigida la ciutadania de Roses per tal de recollir la seva opinió sobre el turisme.

Una enquesta “molt àgil i molt fàcil de contestar on line on tots els ciutadans majors de 16 anys i que estiguin empadronats podran realitzar”, ha afirmat el regidor de Turisme, Fèlix Llorens, i que s’ha impulsat després de les reunions sectorials realitzades amb diferents professionals i empresariat relacionats amb el sector turístic, incloses dins la fase d’anàlisi per a l’actualització del Pla de Màrqueting Turístic de Roses.

Així, la web municipal posa a disposició dels rosincs interessats en participar, un formulari on poder deixar les seves opinions fins al proper 19 de desembre.

Aspectes com beneficis o punts negatius del turisme a Roses, valoració de la gestió turística, o quins llocs són els de major interès, són algunes de les qüestions que es presenten.

Roses vol continuar millorant com a destinació turística de qualitat i oferir experiències i atractiu als visitants, sigui quin sigui el motiu de la seva estada i l’època de l’any en què aquesta tingui lloc. Per això, l’Ajuntament ha endegat un procés de reflexió i planificació al voltant de l’actualització del Pla de Màrqueting Turístic existent, que servirà de guia al llarg dels propers anys en totes les actuacions de producte i de promoció. La consultora Chias Marketing és l’empresa encarregada de coordinar aquest projecte.

El Pla de Màrqueting Turístic de Roses serà un nou full de ruta consensuat amb el sector privat, com ja es va fer en l’anterior Pla, que establirà les bases per aprofitar millor els recursos existents al municipi per a la creació de productes turístics i transformar-los en ofertes que es puguin comercialitzar als mercats, amb la intenció d’incrementar la competitivitat de la destinació.