Mes de paraules

Girocamping consolida el seu creixement amb uns 20.000 visitants

Girocamping
Detall de la Fira Girocamping 2017

El president de l’Associació de Càmpings de Girona, Miquel Gotanegra, afirma que “la fira s’ha  consolidat plenament i s’ha convertit en un referent per al sector”

Girocamping
La Fira Girocamping al Palau de Fires de Girona

Girocamping, la Fira del sector del Càmping i Parcs de Vacances única en les seves característiques a l’Estat espanyol, ha consolidat el seu creixement amb uns 20.000 visitants, una xifra semblant a la de l’edició passada any en que es van batre records.

Per la fira han passat aquest any uns  2.000 professionals, dijous i divendres, i el volum de negoci que s’ha generat en el saló ha estat molt important, segons destaca l’Associació de Càmpings de Girona.

L’Associació de Càmpings de Girona destaca la bona acollida que ha tingut el format de la fira  seguint la línia de les edicions anteriors amb l’espai reservat per a restauració amb  Food Trucks ( furgonetes de menjar), i els espais dedicats a l’animació.

El president de l’Associació, Miquel Gotanegra, va anunciar que “la fira s’ha  consolidat plenament i s’ha convertit en un referent per al sector, amb la qual cosa les expectatives que teníem per a aquesta edició s’han complert amb escreix”, assegurant que per l’any vinent es preparen novetats, tot i que encara estan per concretar.
Gotanegra va remarcar que “la fira es quedarà a la ciutat de Girona, on ha nascut”.

El cap de setmana al públic en general, sobretot famílies que han gaudit de les nombroses activitats que s’hi han preparat. També han aprofitat per acostar-se als estands de l’Associació i dels càmpings presents per demanar informació i ,en molts casos ,per fer reserves per a Setmana Santa i l’estiu.

Les jornades destinades a professionals, que aquest any estaven centrades en la sostenibilitat, han  aplegat un centenar de persones; i el networking organitzat, per segon any consecutiu conjuntament per la UdG i l’Institut escola d’Hostaleria i Turisme de Girona,  va reunir 53 empreses del sector turístic  i uns 200 estudiants . Aquesta trobada es valora de manera molt positiva ja que permet poder connectar l’oferta i la demanda i crear ocupació.

També en el marc de Girocamping s’ha organitzat un WorkShop entre els responsables dels càmpings gironins i les empreses proveïdores del sector que col·laboren amb l’Associació.

La cinquena edició de Girocamping, la Fira del sector del càmping i parcs de vacances única en les seves característiques a l’Estat espanyol, va obrir dijous les seves portes amb el repte de mostrar les darreres novetats del sector i de continuar el camí per aconseguir posar el càmping “de moda” a Catalunya. La Fira, organitzada per l’Associació de Càmpings de Girona al Palau de Fires de Girona, ha comptat aquest any amb  130 expositors i un gran nombre d’activitats.  En l’edició d’aquest any el saló s’ha ampliat: en total hi ha hagut 11.200 metres quadrats, 1.200 més que l’any passat. Per primera vegada, a la part exterior hi ha hagut carpes amb autocaravanes, caravanes i accessoris de càmping