Mes de paraules

Girocamping es consolida com a gran aparador del sector amb més de 16.000 visitants

Girocamping
Girocamping al Palau de Fires de Girona

Girocamping, la Fira del sector del Càmping i Parcs de Vacances, única en les seves característiques a l’Estat espanyol, supera el rècord de visitants  a la seva segona edició

Girocamping
Girocamping al Palau de Fires de Girona

La Fira del sector del Càmping i Parcs de vacances ha rebut en aquesta segona edició més de 16.000 visitants, concretament 16.279 persones han passat pel Palau de Fires de Girona, un miler més que l’any passat.

Una xifra que l’Associació de Càmpings de Girona, organitzadora de la Saló, considera un èxit, “estem molt i molt contents, perquè s’ha de tenir en compte que és una fira que en la seva segona edició està plenament consolidada”, ha assenyalat el president de l’entitat de càmpings gironina, Miquel Gotanegra. Una consolidació d’aquesta Fira basada en la gran acceptació que ha tingut en el segon any, que ha significat “un èxit de participació d’estands, un èxit de participació de professionals i, el més important, un èxit de visitants respecte a la passada edició”, ha remarcat Gotanegra, la qual cosa ha fet que “les expectatives que teníem marcades per aquesta segona edició s’han complert totes amb excreix”, ha assegurat el president de l’Associació de Càmpings de Girona.

Dels quatre dies de celebració de Girocamping, els dos primers han estat dedicats als professionals i el cap de setmana al públic en general, sobretot famílies que han gaudit de les nombroses activitats que s’hi havia preparat com, per exemple, un mini club, inflables, maquillatge, esports i desfilades de mascotes de càmpings, entre d’altres.   Famílies que van aprofitar l’ocasió per acostar-se als estands de l’Associació i dels càmpings presents per demanar informació i ,en molts casos , per fer reserves per a Setmana Santa i l’estiu.

En aquesta segona edició el Saló ha incrementat un 46% el nombre d’expositors, amb 163 participants i va comptar amb una important presència internacional, amb la participació de 15 empreses franceses, mentre que l’any passat només hi va haver tres.
Així mateix, també hi ha hagut una representació molt important d’Holanda, destacant la presència, a les jornades tècniques, del director de la secció de càmpings de l’Automòbil Club holandès, ANWB.

Girocamping  s’ha consolidat com a referent del sector del càmping i dels parcs de vacances del sud d’Europa. La fira  ha estat organitzada per l’Associació de Càmpings de Girona, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Girona, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i l’Agència Catalana de Turisme. Els visitants  van poder tenir informació d’uns 340 càmpings, directament representats a la Fira, o bé per mitjà de les diferents associacions autonòmiques de l’Estat espanyol.

Girocamping és l’única fira amb el format de càmpings, caravanes, autocaravanes i bungalows. Ha ocupat 6.500 metres quadrats d’exposició dins el recinte firal i 5.500 metres quadrats més a l’exterior.
Els organitzadors ja estant treballant en la que seria la seva tercera edició d’aquesta Fira, ja que perquè “l’any que ve el Girocamping continuï sorprenent als visitants i sigui cada vegada més atractiva”, ha assenyalat Miquel Gotanegra, ja que com a empresaris, com a creadors d’experiències i en definitiva com a gestors de vacances, ja que som els gestors del temps lliure dels nostres clients, el que menys ens preocupa és créixer en quantitat, sinó en qualitat”, ha puntualitzat el president de l’Associació de Càmpings de Girona.

El Saló ha servit  per donar a conèixer el  món del càmping i fer saber que és el destí ideal per fer una escapada en família ja que en aquestes establiments s’hi poden trobar instal·lacions esportives, zones infantils i grans espais perquè els nens puguin passejar en bicicleta i tot això en un entorn privilegiat.