Mes de paraules

L’Ajuntament de Roses guanya el premi E-Tech 2017 per la campanya “Per Carnaval No Tot s’hi Val”

Premi E-Tech 2017
L'alcaldessa de Roses, Montse Mindan amb Jordi Abadal i Anna Jorquera en l'acte de lliurament dels premis E-Tech 2017

La utilització de les TIC, la contundència del missatge, expressat sense cap mena de tabús, de la campanya “Per Carnaval no tot s’hi val” ha estat reconegut per l’Associació d’Empreses de Noves Tecnologies de Girona

Premi E-Tech 2017
L’alcaldessa de Roses, Montse Mindan amb Jordi Abadal i l’Anna Jorquera en l’acte de lliurament dels premis E-Tech 2017

L’Ajuntament de Roses ha estat el guanyador del Premi Digital E-Tech 2017 en la categoria a Millor Iniciativa de l’Administració Local, per la campanya preventiva “Per Carnaval no tot s’hi val”, impulsada per l’Àrea de Joventut. Un guardó atorgat pel Jurat que es va afegir al de finalista a la categoria Premi del Públic a la Millor Iniciativa de Màrqueting Digital Gironina.

L’alcaldessa de Roses, Montse Mindan, acompanyada de la regidora de Joventut, Anna Jorquera, i el Dinamitzador juvenil, Jordi Abadal, va recollir el premi el passat dimecres en un acte que es va celebrar als Jardins de la Mercè de Girona

Aquests premis E-Tech, impulsats per onzè any per l’Associació d’Empreses de Noves Tecnologies de Girona, distingeixen les actuacions o projectes que més han contribuït en el desenvolupament de les TIC (Tecnologia i Comunicació) al servei de la ciutadania, “ha estat un reconeixement el fet de poder arribar al públic al que ens dirigíem, el joves, i la millor manera avui dia de poder arribar a ells és fer-los partícips de la campanya mitjançant tots els canals de les TIC”, ha assenyalat l’alcaldessa.

El Jurat va reconèixer que la campanya fos molt explícita, contundent i sense cap mena de tabús, que sens dubte, va fer que el missatge calés entre els receptors.

Recordem que en aquest 2017, l’Ajuntament de Roses ha continuat apostant per aquesta campanya preventiva que, per cinquè any consecutiu, ha afrontat la problemàtica que suposa l’augment del consum i l’abús d’alcohol i drogues per part de la població juvenil i adolescent.

Novament, les accions que han format part de la campanya han parlat als joves d’una forma clara, exposant la problemàtica directament i fent servir, entre d’altres, els canals digitals i xarxes que aquests freqüenten, com un espot difós pel canal youtube del Car Jove i per les xarxes socials de Facebook i Twitter, així com a través d’una web que es va crear per tal propòsit.