L’Alt Empordà protagonitza dos episodis d’un programa de televisió encarregat pel Patronat de Turisme

Alt Empordà

El programa serà difós a través de la Xarxa de Televisions Locals de la demarcació per promocionar les comarques gironines

Alt EmpordàDimarts passat es va enregistrar el primer dels dos espais televisius, de cinc minuts de durada, que protagonitzarà l’Alt Empordà. En aquest cas, l’enregistrament es va fer en indrets del Camí Natural de la Muga i en zones dels espais naturals protegits comarca, complementat amb una entrevista al president d’Empordà Turisme, Joaquim Coll. L’altre girarà entorn de la gastronomia de la zona i els productes de la marca de garantia Productes de l’Empordà.

El projecte és un encàrrec del Patronat de Turisme Costa Brava Girona a la productora Vulcania, i serà difós a través de la xarxa de televisions locals de la demarcació per promocionar les comarques gironines. A part, dels dos espais televisius en els que participa l’Alt Empordà n’hi ha dos més per cada comarca d’un total de vint-i-sis, deu dels quals de productes específics (golf, salut i bellesa, congressos i incentius) que són definits pel mateix Patronat. En aquesta iniciativa hi participa el Consell Comarcal de l’Alt Empordà i l’associació Empordà Turisme.

Dimarts passat es va enregistrar el primer dels dos espais televisius, de cinc minuts de durada, que protagonitzarà l’Alt Empordà. En aquest cas, l’enregistrament es va fer en indrets del Camí Natural de la Muga i en zones dels espais naturals protegits comarca, complementat amb una entrevista al president d’Empordà Turisme, Joaquim Coll. L’altre girarà entorn de la gastronomia de la zona i els productes de la marca de garantia Productes de l’Empordà.

El projecte és un encàrrec del Patronat de Turisme Costa Brava Girona a la productora Vulcania, i serà difós a través de la xarxa de televisions locals de la demarcació per promocionar les comarques gironines. A part, dels dos espais televisius en els que participa l’Alt Empordà n’hi ha dos més per cada comarca d’un total de vint-i-sis, deu dels quals de productes específics (golf, salut i bellesa, congressos i incentius) que són definits pel mateix Patronat. En aquesta iniciativa hi participa el Consell Comarcal de l’Alt Empordà i l’associació Empordà Turisme.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *