Mes de paraules

Roses va ser l’escenari de l’acció promocional Costa Brava Challenge Week

El 'worshop' celebrat al Castell de la Trinitat durant l'acció promocional Costa Brava Challenge Week

El Costa Brava Challenge Week  té per objectiu promocionar l’oferta de reunions i esdeveniments de la Costa Brava i el Pirineu de Girona en els principals mercats europeus

El ‘worshop’ celebrat al Castell de la Trinitat durant l’acció promocional Costa Brava Challenge Week

Del 5 al 8 d’octubre passats va tenir lloc a Roses l’acció promocional Costa Brava Challenge Week, una iniciativa organitzada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona a través del Costa Brava Girona Convention Bureau, que va comptar un altre cop amb la col·laboració de l’Ajuntament de Roses i de nombroses empreses turístiques gironines.

El Costa Brava Challenge Week va comptar amb la participació de trenta representants d’agències especialitzades en l’organització d’esdeveniments, associacions, agències de comunicació i gestors de viatges procedents de França, Regne Unit i Espanya, que busquen destinacions de turisme de negocis alternatives a les grans ciutats europees, i una trentena d’empresaris de turisme de negocis de la Costa Brava i el Pirineu de Girona.
L’esdeveniment va consistir, entre d’altres actes, en la celebració el passat divendres 6 d’octubre d’un ‘workshop’, “on tots aquests representants dels sector turístic van oferir el seu producte, com és el cas de Roses, per exemple, per oferir el Teatre Municipal, la Ciutadella, el Castell de la Trinitat a les empreses encarregades d’organitzar esdeveniments per poder realitzar congressos al llarg de l’any”, ha explicat el regidor de Turisme, Fèlix Llorens.
Durant el workshop es van generar prop de 450 entrevistes entre professionals, i diversos viatges de familiarització temàtics pels participants a fi que coneguessin la destinació proposades

Cal destacar que les diferents activitats de l’acció Costa Brava Challenge Week es van celebrar a diversos espais de reunions de la Vila de Roses com són els diferents recintes històrics (Castell i Ciutadella), Hotel Terraza i l’Almadrava Park Hotel, així com per la demarcació de Girona.

El Costa Brava Challenge Week, en definitiva, va tenir per objectiu promocionar l’oferta de reunions i esdeveniments de la Costa Brava i el Pirineu de Girona en els principals mercats europeus.