Mes de paraules

Roses vol elaborar un nou Pla de Màrqueting Turístic amb la implicació directa del sector

S’han programat 5 sessions per a que les empreses turístiques, comercials i organitzadores d’activitats lúdiques, esportives i culturals expressin directament la seva opinió i els seus suggeriments per poder elabora el Pla de Màrqueting Turístic

Pla de Màrqueting Turístic de RosesRoses, en el seu objectiu de millorar com a destinació turística de qualitat durant qualsevol època de l’any, i per això, aconseguir oferir experiències memorables als visitants vol revisar i actualitzar el Pla de Màrqueting Turístic existent, a través de la consultora Chias Marketing, per tal de tenir un referent durant els propers anys sobre quines seran les actuacions ha prendre per tal d’assolir l’objectiu.

Des del departament de Turisme de l’Ajuntament de Roses es pretén que aquest Pla de Màrqueting Turístic sigui full de ruta consensuat amb el sector privat, per la qual cosa és important la implicació directa de les empreses turístiques i comercials de la Vila, “exacte, perquè si desenvolupem aquest nou pla d’esquenes a la realitat que ens poden transmetre els empresaris i comerciants de Roses seria un error molt gran, ja que seria un pla de màrqueting a desenvolupar a cinc anys irreal i que ningú se sentiria seu”, ha significat el regidor de Turisme, Fèlix Llorens.

Per això, durant aquests dies s’ha enviat o s’enviarà una carta a totes les empreses de Roses relacionades amb el turisme i el comerç per a que col·laborin expressant la seva opinió i suggeriments per tal de poder elaborar aquest nou Pla de Màrqueting Turístic de Roses.

Així, s’han programat 5 sessions a l’equipament cultural de Ca l’Anita, dividides per col·lectius:

  1.   Dia 16 de novembre, a les 10 hores: Tècnics municipals
  1.   Dia 16 de novembre, a les 14 hores: Sector del Comerç
  1.   Dia 16 de novembre, a les 17 hores: Sector de la Restauració
  1.   Dia 16 de novembre, a les 19 hores: Grups polítics municipals
  1.   Dia 17 de novembre, a les 10 hores: Sector allotjament turístic, Agències de viatge i Empreses d’activitats   lúdiques, esportives i culturals.