Loading...
You are here:  Home  >  Actualitat  >  Current Article

Sessions formatives per ensenyar a fer tràmits amb l’Ajuntament a qualsevol hora i des de qualsevol lloc

Per   /   15/04/2019  /   No Comentat

Sessions que ajudaran, a la ciutadania en general i empreses en particular, a facilitar i millorar la comunicació amb l’Ajuntament de manera electrònica

Ajuntament de RosesL’Ajuntament de Roses ofereix 4 sessions formatives en Administració Electrònica dirigides a entitats i empreses (25 d’abril), gent gran (29 d’abril), empreses licitadores (2 de maig) i ciutadania en general (8 de maig), on s’exposaran casos pràctics i s’atendran consultes sobre les tramitacions i relació electrònica que cadascun d’aquests segments de població poden tenir amb el consistori. Totes les sessions es realitzen a l’aula de formació de Promoció Econòmica, començaran a les 19 hores i tindran una durada d’una hora i mitja.

Des del 2 d’octubre del 2016, les lleis 39/2015 i 40/2015, obliguen l’administració pública a ser electrònica i deixar de treballar amb el paper. Des de llavors, l’Ajuntament de Roses s’ha adaptat a aquesta nova normativa, que té per finalitat millorar i facilitar la comunicació del ciutadà amb l’ajuntament, permetent que els tràmits es puguin fer des de casa o qualsevol lloc, durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.

Aquesta adaptació de procediments i tramitacions a les eines que proporciona l’administració electrònica ha provocat també importants canvis en la manera de relacionar-se entre Ajuntament i ciutadania, empreses, entitats i usuaris dels seus serveis. Davant aquests canvis, el consistori ofereix a comerciants,empresaris, presidents d’entitats, gent gran i associacions i ciutadania en general, unes sessions formatives que es realitzaran durant els mesos d’abril i maig, perquè tots ells puguin relacionar-se electrònicament amb l’Ajuntament i gaudir de les comoditats que els hi dóna l’administració electrònica.

Presentació d’instàncies i sol·licituds, facturació electrònica, canvis de domicili, ús de la plataforma de contractació, què és i com consultar la Carpeta Ciutadana, catàleg de tràmits, com rebre notificacions electròniques, inscripcions online o notificacions electròniques, són alguns dels temes que es tractaran al llarg de les formacions. Totes elles seran conduïdes per personal qualificat de de Buisitools, empresa pioneraen l’atenció personalitzada a l’eCiutadà en les seves gestions electròniques amb l’administració.

Paral·lelament a aquestes formacions, l’Ajuntament de Roses ha posat en marxa des de l’1 d’abril un servei d’assistència gratuïta destinat a guiar i ajudar ciutadans i empreses en la realització de qualsevol dels tràmits municipals que aquests poden fer online, a través de la Seu Electrònica de la pàgina web municipal. El servei, que rep el nom d’OAC 360º (Oficina Digital d’Atenció al Ciutadà), aten de dilluns a divendres de 9 a 15 h, a través del telèfon 972 15 23 67 o del correu electrònic esuport@roses.cat.

 

    Print       Email

Doneu la vostra opinió

You might also like...

L’Oficina de Català de Roses celebra Sant Jordi

L’Oficina de Català de Roses també va celebrar la diada de Sant Jordi

Read More →
%d bloggers like this: