Uns 50 empresaris participen a la trobada entre productors agroalimentaris i comercialitzadors turístics

Networking Empordà

Moment de la Jornada tècnica Networking Empordà

El Consell Comarcal va acollir una Jornada tècnica sota el nom “Networking Empordà”

Networking Empordà
Moment de la Jornada tècnica “Networking Empordà”

El departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) de la Generalitat, amb la col·laboració dels consells comarcals de l’Alt i el Baix Empordà, així com dels ajuntaments de Figueres i la Bisbal i rodalies van organitzar, el passat dia 25 una jornada tècnica amb el nom de “Networking Empordà”, celebrada a la seu del Consell Comarcal, i amb l’objectiu de promoure el producte local. Aquest és el segon cop, al llarg d’aquest any, que se celebra una trobada d’aquestes característiques. L’anterior tingué lloc a la Bisbal.

La sessió de dimecres a Figueres va aplegar una cinquantena de productors, restaurants i empreses d’allotjament i activitats turístiques de l’Empordà, tots ells amb l’objectiu de crear sinergies o relacions comercials. Per tal de fer-ho possible es va habilitar un espai per intercanviar experiències i documentació entre els assistents.  El format networking implica una mena de roda de contactes i entrevistes entre tots els assistents, que es van intercanviant cada cinc minuts. Un cop acabada la trobada, els assistents van poder continuar parlant de les relacions comercial de forma més selectiva en funció de les propostes i interessos de cadascun d’ells.

El vicepresident del Consell Comarcal de l’Alt Empordà, Joaquim Felip, va destacar la importància d’aquest tipus d’accions per fomentar el desenvolupament econòmic del territori. La iniciativa va ser tot un èxit segons va destacar en acabar la sessió i cop avaluades les opinions de tots els assistents. “En general, tothom s’ha mostrat molt satisfet dels contactes establerts i de la possibilitat de conèixer empreses del territori que puguin estar interessades en el producte local i, a la inversa, empreses locals que puguin estar interessades directament en el producte i en fer visites als productors”, ha assenyalat Felip.