La programació d’enguany comptarà amb la participació de destacades cobles del país, que oferiran ballades setmanals a l’aire lliure
Com cada any, l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament ofereix una nova temporada de sardanes, que tornarà a convertir la plaça de les Botxes, tots els dissabtes a la nit, en escenari de les tradicionals ballades d’estiu, una proposta cultural i festiva que reunirà veïns, visitants i amants de la dansa tradicional catalana.
Es duran a terme a partir de demà, 13 de juny, fins al 19 de setembre.
La programació d’enguany comptarà amb la participació de destacades cobles del país, que oferiran ballades setmanals a l’aire lliure. Les sessions començaran, totes, a les 22 hores durant els mesos de juny, juliol i agost, i a les 21 hores al setembre, excepte la de la Diada Nacional de Catalunya, que tindrà lloc a les 19 hores.
A més de les ballades habituals, el programa inclou el tradicional concurs de sardanes, previst per al dissabte 22 d’agost, amb l’actuació de la Cobla Flama de Farners.
Amb aquest cicle, l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament segueix apostant per propostes que mantinguin viva la tradició sardanista i per oferir activitats culturals obertes a tothom, en un espai emblemàtic de la Vila.
| PROGRAMACIÓ TEMPORADA DE SARDANES DE ROSES 2026 | ||
|---|---|---|
| DIA | COBLA | HORA |
| 13 de juny | Cobla Contemporània | 22 hores |
| 20 de juny | Cobla Els Rossinyolets | 22 hores |
| 27 de juny | Cobla Mediterrània | 22 hores |
| 4 de juliol | Cobla Bisbal Jove | 22 hores |
| 11 de juliol | Cobla Foment del Montgrí | 22 hores |
| 18 de juliol | Cobla Principal de Cassà | 22 hores |
| 25 de juliol | Cobla Genisenca | 22 hores |
| 1 d’agost | Cobla Els Rossinyolet | 22 hores |
| 8 d’agost | Cobla Cervianenca | 22 hores |
| 15 d’agost | Cobla Principal d’Olot | 22 hores |
| 22 d’agost | Cobla Flama de Farners (Concurs) | 22 hores |
| 29 d’agost | Cobla Principal de Banyoles | 22 hores |
| 5 de setembre | Cobla Foment del Montgrí | 21 hores |
| 11 de setembre | Cobla Principal del Rosselló | 19 hores |
| 12 de setembre | Cobla Sant Jordi | 21 hores |
| 19 de setembre | Cobla Vila de la Jonquera | 21 hores |
| 26 de setembre | Cobla Principal de Banyoles | 21 hores |