Catalunya és casa teva

Per sumar esforços, les diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona i la Val d’Aran signen la nova campanya de promoció turística

Sota el lema Catalunya és casa teva, el passat divendres, 19 de juny, es va posar en marxa una nova campanya de promoció que presenta la destinació catalana com a una opció turística propera, de qualitat, i amb una identitat pròpia que la fa singular. 

Es tracta d’una campanya enfocada, en una primera onada, al turisme de proximitat (català, estatal i internacional) que tindrà continuïtat de cara a la tardor per potenciar el mercat internacional més llunyà que no forma part d’aquesta primera corona de proximitat. S’hi destina la xifra rècord de més de 7,4 milions d’euros per promocionar la destinació. 

Es tracta d’una campanya de país per fer costat a un dels sector més castigats pels efectes de la COVID-19. Catalunya necessita reactivar el sector turístic per evitar, així, el tancament de moltes petites i mitjanes empreses. Per aquest motiu, els patronats de turisme de les diputacions de Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona i la Val d’Aran s’han afegit a aquesta iniciativa per tal de sumar esforços i treballar en un mateix objectiu comú.

Conselleries com les de Cultura (a través de l’Agència Catalana de Patrimoni Cultural) i Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (a través de la Direcció General de Pesca i Afers Marítims i l’Institut Català de la Vinya i el Vi) faran servir el mateix eslògan en les seves campanyes. I Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), del Departament de Territori i Sostenibilitat, vinilarà alguns dels seus ferrocarrils amb la imatge de la campanya i participarà en la seva difusió als mitjans.

La campanya utilitza un eslògan, Catalunya és casa teva, que Turisme de la Generalitat de Catalunya fa servir des de l’any 2015 però que ara més que mai és vigent i pren tot el seu sentit perquè transmet amb senzillesa i claredat els missatges que es volen comunicar: ara és el moment de moure’ns per Catalunya i gaudir d’ella amb els cinc sentits. L’il·lustrador Conrad Roset ha participat en la creativitat de la campanya, aportant el to més emocional a través dels seus dibuixos.

Exit mobile version