Comunicat de la delegació sindical d’UGT de Girona

En aquest comunicat la delegació sindical d’UGT defensa que es continuï amb la modalitat de teletreball a l’Ajuntament de Roses

Comunicat UGT

El divendres dia 10 de juliol la UGT es va reunir en la Mesa General de Negociació de l’Ajuntament de Roses per tal de tractar la proposta de reincorporació de tot el personal que fa teletreball als diferents edificis de l’Ajuntament.

Segons la proposta de l’Ajuntament, el dia 15 de juliol s’incorpora al 100% del personal de l’Ajuntament que estava fent teletreball a excepció dels col·lectius d’empleats qualificats de “vulnerables” o que tenen persones a càrrec que hauran de treballar 3 dies presencials i 2 dies de teletreball.

El personal que feia teletreball és el col·lectiu d’auxiliars i administratius i el cos tècnic. Fins ara era voluntari el fet de treballar presencialment però a partir del dia 15 de juliol l’Ajuntament proposa l’obligatorietat de treballar presencialment al 100% de tot aquest personal.

La preocupació de la UGT es que pugui haver un positiu i que per contacte estret gran quantitat de treballadors hagin de ser confinats, és per això que la UGT en la línia de l’acord entre sindicats i la FMC (Federació de Municipis de Catalunya) i la ACM (Associació Catalana de Municipis) ha defensat continuar amb un model de teletreball avaluant el risc de contagi en funció de la quantitat de treballadors en els diferents edificis. Amb la nova normalitat la UGT no pretén continuar amb el 100% de tots aquests col·lectius fent teletreball però si buscar una fórmula com la que es va proposar de 3 dies de treball presencial i 2 dies de teletreball per tal que en aquells edificis a on hi ha més concentració de personal no coincidissin gran quantitat de treballadors.

Per una altra banda, sí que s’avaluaran de nou els llocs de treball tenint en compte la reincorporació total dels treballadors per tal d’implantar les noves mesures de protecció que calguin.

UGT Comarques gironines

Exit mobile version