Programa Reallotgem

Conveni de col·laboració entre la Fundació La Caixa i la Fundació Roses Contra el Càncer

Fundació Roses Contra el Càncer
Moment de la signatura del conveni de col·laboració entre la Fundació La Caixa i la Fundació Roses Contra el Càncer

Amb aquest acord la Fundació La Caixa aporta més de 3.000 euros per al servei de perruques i mocadors de l’entitat sòcio-oncològica de Roses

La caiguda del cabell és un efecte secundari freqüent del tractament contra el càncer. Una alopècia que afegeix, sobretot en les dones, un problema més a la malaltia. Per aquest motiu, la Fundació Roses Contra el Càncer disposa d’un servei de préstec de perruques per a les pacients que així ho sol·liciten, o en el seu defecte, si així ho prefereixen, un mocador.

I la Fundació disposa d’un estoc de perruques i mocadors el qual es veurà augmentat gràcies al conveni de col·laboració que van signar ahir el director de Banca d’Institucions de CaixaBank a Girona, Ferran Llach, i la tresorera de l’entitat socio-oncològica, Lola Camps.

Un conveni amb el qual La Caixa aporta “un xic més de 3.000 per adquirir una dotzena de perruques, un expositor i mocadors”, va afirmar l’administrativa de la Fundació Roses Contra el Càncer, Marina Delteil, la qual va assegurar que “aquest servei de perruques és molt important per a les dones que s’estan sometent a un tractament contra el càncer i perd el cabell, perquè veure’ns sense ell pot suposar una baixada anímica important en les pacients, i això no és bo de cares a afrontar la malatia”.

Per la seva part, Ferran Llach va destacar que “el projecte que ens ha presentat la Fundació Roses Contra el Càncer, amb la qual col·laborem des de fa uns quants anys, ens va semblar molt interessant i compleix amb un dels nostres objectius, que és arribar als col·lectius més vulnerables, com ara gent gran, mainada, gent en risc d’exclusió o gent amb necessitats per malaltia com és en aquest cas”, va afirmar Ferran Llach.

La Fundació La Caixa té diferents canals per col·laborar en projectes com aquest de la Fundació Roses Contra el Càncer. I un d’aquest canals és el que es desenvolupa des de la Xarxa d’Oficines i des de Banca d’Institucions amb l’objectiu d’arribar a més entitats del territori.