Demà és dia de Tots Sants i demà es també dia de neteja

Voluntaris/es de Roses Zero Plàstics portaran a terme demà, 1 de novembre, una neteja de del Far fins a la platja del Segon Moll

Quan la natura està plena de brutícia, els i les voluntàries de l’entitat Roses Zero Plàsctics entren en acció. És tot just el que van fer aquesta passat dissabte, 26 d’octubre a la platja dels Palangrers, també coneguda com la del Segon Moll. Una recollida de residus en la que els i les integrants d’aquesta entitat de voluntaris preocupats per la sostenibilitat mediambiental van poder comprovar que tot el recorregut que va fins al Far estava ple de brutícia. Brutícia que, desgraciadament, no hi és perquè ha brotat del terra, sinó és conseqüència de la petjada de l’ésser humà, és a dir, que en el seu conjunt la societat està plena de marrans.
I per treure la brutícia generada per aquests marrans, demà Roses Zero Plàstics portarà, 1 de novembre, un acció de neteja que s’iniciarà a les 10 hores des del Far per anar recollint residus i brossa fins a la platja del Segon Moll.

Els i les interessades et donar un cop de mà només s’ha de presentar a les 10 hores al Far amb roba i calçat adequat per a l’ocasió.

Demà, 1 de novembre, és dia de Tots Sants i demà, 1 de novembre, es també dia de neteja de la natura.