El Consell Comarcal adapta les instruccions internes a l’estat d’alarma

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà del Consell Comarcal de l’Alt Empordà romandrà tancada garantint l’atenció per mitjans telefònics i la presentació de documents telemàticament

El Consell Comarcal de l’Alt Empordà està adaptant dia rere dia totes les instruccions internes amb relació a la crisi sanitària del Covid-19. Aquest dilluns s’han ampliat les mesures ja adoptades per adaptar-se a la nova situació d’Estat d’alarma.

La segona instrucció interna determina que la seu del Consell Comarcal restarà tancada i només es permetrà l’entrada als treballadors que compleixin serveis mínims. L’Oficina d’Atenció al Ciutadà romandrà tancada garantint l’atenció per mitjans telefònics i la presentació de documents telemàticament. Així mateix, es prioritza el teletreball i es determinen unes pautes de funcionament bàsiques.

La presidenta del Consell Comarcal de l’Alt Empordà, Sònia Martínez, ha agraït els esforços dels treballadors de l’ens comarcal, afirmant que “tots tenim clar que en aquests moments allò que cal és evitar la propagació del virus i cuidar-nos, a nosaltres mateixos, a les nostres famílies i entorns més propers i, sobretot, als col·lectius més vulnerables, emfatitzant  que “la salut ha de prevaldre per damunt de tot”.

L’atenció telefònica general es realitza de nou del matí a dues del migdia al telèfon 972 50 30 88 i a la seu electrònica www.altemporda.cat. L’atenció telefònica de Serveis Socials es fa en el mateix horari que la informació general als telèfons 972 52 20 00 i el 972 67 70 50 i acorreu ssocials@altemporda.cat.

Exit mobile version