Mes de paraules

El Grup Terraza recapta 1.200 € pel Centre de Distribució d’Aliments de Roses

Grup Terraza
Joan Àngel de la Jana i en Josep posen amb la paella solidària que acaven de cuinar al càmping Salatà

El Càmping Salatà de Roses va celebrar dimarts una arrossada solidària a benefici del Centre de Distribució d’Aliments de la Vila

Grup Terraza
Miquel Gotanegra i Pere Bohigues amb la paella solidària

El Grup Terraza de Roses destina una partida del seu pressupost a la que s’anomena en termes administratius ‘Responsabilitat Social Corporativa’, de la qual una part va destinada, des de fa quatre anys, a Càrites.

Dimarts, però el Càmping Salatà del grup hoteler rosinc, va afegir a aquests diners anuals 1.200 euros més recaptats mitjançant una arrossada solidària a més de la caixa de la tarda-nit del càmping, “vam fer un plus pel que respecta als diners que destinem a beneficència destinat al Centre de Distribució d’Aliments”, va afirmar el gerent del Grup Terraza, Miquel Gotanegra, “perquè en aquest centre es reparteix aliments de primera necessitat com llet, arròs i oli, però la gent ha de poder menjar carn un cop a la setmana, i per comprar carn el CDA necessita efectiu. I aquest diners aniran destinats a comprar carn”.

Segons Gotanegra, amb un reunió mantinguda això, després de parlar amb el president de Càrites, Pere Bohigues i l’alcaldessa, Montse Mindan, com principals gestors del Centre de Distribució d’Aliments, “em van dir que hi ha aquest de poder comprar pel qual necessitaríem un cop de mà, i vaig plantejar fer l’arrossada i destinar els guanys de la caixa del torn de tarda del txiringuito i el súper del càmping”.

Grup Terraza
Joan Àngel de la Jana i en Josep posen amb la paella solidària que acaven de cuinar al càmping Salatà

Una arròs que va ser cuinat per l’equip de l’Enric de la Jana i en el que els gairebé centenar van poder degustar amenitzat pels ‘Los Desmadraos’ un trio de joves músics, artistes de la rumba.

Cal destacar que el Grup Terraza amb aquest ja són tres els anys que organitza un recapta solidària en solidaritat d’un entitat social o benèfica. Amb la Fira Tasta l’Empordà, marca creada amb l’objectiu que els estiuejants i clients del càmping degustessin productes de l’Empordà, es recaptaven diners amb la compra de tiquets per a la degustació. Fa dos anys els guanys es van destinar a la plataforma #FocEmpordà, l’any passat a l’Associació Tramuntanets i enguany a Càrites per al Centre de Distribució d’Aliments.
Enguany “per qüestions bàsicament meteorolòques” s’ha decidit canviar el format de la recapta.