Mes de paraules

Èxit de la campanya “Cuina de temporada tot l’any” per posicionar Roses com a destinació gastronòmica

“Cuina de temporada tot l’any”
Un dels plats que s'han ofert durant la campanya “Cuina de temporada tot l’any”

La campanya s’emmarca en l’aposta de l’entitat per promoure el producte de qualitat del territori que s’ha iniciat amb la posada en marxa del segell Gastronomia d’Origen

L’Associació d’Empresaris Roses-Cap de Creus fa un balanç molt positiu de la campanya “Cuina de temporada tot l’any” que té per objectiu posicionar encara més Roses com a destinació gastronòmica oferint als vilatans i també als visitants tapes, plats i menús elaborats amb productes de cada estació de l’any.

La campanya, ideada per la taula de Gastronomia de l’Associació, es va iniciar amb la cuina de primavera i en aquests moments, i fins el 23 de setembre, encara es poden degustar als restaurants adherits els plats de la temporada d’estiu. A partir del 24 de setembre serà el torn de la cuina de tardor.

Els restaurants i bars associats poden penjar al web de l’entitat, www.livingroses.cat  el seu menú, plat i/o tapa utilitzant productes de cada temporada de l’any i, sempre que sigui possible, es recomana que siguin de proximitat.

A la campanya per oferir plats elaborats amb productes de tardor ja s’hi han adherit els primers 11 restaurants i s’espera que se n’hi vagin sumant més. Els restaurants que ja han anunciat que hi participen són: Hotel Risech, Cal Campaner, Els Pescadors, l’Ancora, Falconera, Norat, Santa Llúcia, Gozos Mundanos, La Bodega, El Caiman i Rom.
La cuina de temporada de tardor s’allargarà fins el 22 de desembre.

Aposta pel producte de qualitat

La campanya “Cuina de temporada tot l’any” s’emmarca en la gran aposta de l’entitat pel producte de qualitat del territori que es va iniciar a principis d’any amb la posada en marxa del segell Gastronomia d’Origen, també impulsada per l’Associació d’Empresaris Roses-Cap de Creus. L’objectiu del distintiu és garantir que els establiments que s’hi incorporin fan servir producte local i de proximitat i representa un pas endavant important en la millora de la qualitat turística. Amb aquesta iniciativa es vol posar en valor l’excel·lència dels productes de l’Empordà i potenciar Roses i la comarca com a gran destinació gastronòmica perquè continuï essent capdavantera. El nou segell està cofinançat pel Grup d’Acció Local Pesquer (GALP).