La campanya del Suquet de Peix de Roses engega motors regalant menús

Suquet de Peix de Roses

13 restaurants ofereixen enguany el seu suquet de peix en el marc de la campanya del plat més mariner de Roses

Els seguidors de Turisme de Roses a Facebook, ja poden participar en el sorteig de la campanya del Suquet de Peix i guanyar premis consistents en menús per a dues persones en un dels restaurants participants. Enguany, els restauradors adherits a la proposta gastronòmica ascendeixen a 13, que entre el 21 d’octubre i l’1 de novembre, oferiran el plat per excel·lència de la cuina rosinca i mostraran la  versatilitat d’una recepta d’arrel tradicional.

Un any més, el plat més representatiu de la gastronomia rosinca agafa protagonisme amb la campanya dedicada al suquet de peix, una acció gastronòmica que ha esdevingut un clàssic, i que promociona i posa en valor la restauració local i els productes autòctons com són el peix fresc i els vins de la DO Empordà.

Els 13 restaurants que hi participen són: Avenida, Bitàkora, Ca la Valeria, El Mirador de l’Almadrava, El Trull, Falconera, l’Àncora, La Cala, Risech, Roc Fort, Sa Brasa, Santa Llúcia i Sumac.
Tots els menús inclouen entrants, postres i vi i es podran degustar del 21 d’octubre a l’1 de novembre. Igualment, cada restaurant, com a bon prescriptor dels productes de la comarca, recomana acompanyar l’àpat amb un vi específic, produït sota el segell de la Denominació d’Origen Empordà.

La campanya es promociona a Roses i a l’Empordà;  a  comarques veïnes com la Garrotxa, Osona , Ripollès i Gironès; a la revista Cuina i al sud de França (la campanya coincideix amb el període de vacances de Tots Sants a França), mitjançant anuncis en premsa i un espot publicitari a xarxes socials, cinemes i televisió.

La informació detallada  sobre els restaurants, els menús i les bases del sorteig es troba al portal web de Turisme de Roses, així com en els tríptics que es distribuiran a la Oficina de Turisme i a diversos establiments de Roses.

Exit mobile version