La festa, inspirada en l’emblemàtica discoteca Picasso de Roses, celebrarà una nova edició, aquest proper divendres, 15 de maig, amb el DJ Rafa Glaziar
Després de l’èxit assolit en les darreres edicions, la festa “Remember Picasso” tornarà aquest dijous, 15 de maig, a la Sala de Ball de la SUF de Roses amb una nova nit dedicada a recuperar l’esperit i l’ambient musical de l’enyorada discoteca rosinca.
La vetllada començarà a les 23 hores i comptarà amb la música de DJ Rafa Glaziar, que serà l’encarregat de fer ballar els assistents amb una selecció dels grans èxits dels anys 60, 70, 80 i 90, en una proposta pensada especialment per aquella generació que va viure les nits daurades del Picasso.
Cal recordar que la iniciativa va néixer aquest mateix any impulsada per un grup d’amics i antics clients de la discoteca Picasso, els i les sempre joves Anna Vicens, Lluís Mas Blanch, Pilar Cortés, Francesc Giner, Sílvia Ametller, Fina Puigdomènech, Felip Pagès, Jordi Pujol i Merche Ruiz amb la voluntat de recuperar, encara que fos per unes hores, l’ambient festiu que es vivia a Roses dècades enrere. Les primeres edicions, celebrades a la Sala SUF, van reunir prop de 200 persones i van obtenir una gran resposta de participació.
Convocatòria que, no ho dubtem, tornarà a ser un èxit per la resposta dels joves de més de 50, i 60 anys que assistiran a la festa per ballar o bé recolzar el colze (mai millor dit) a la bona barra de bar que posarà a disposició dels assistents La Fraternal.
L’entrada tindrà un preu de 5 euros per als socis i de 8 euros per als no socis, mantenint així la filosofia dels organitzadors de fer accessible la festa a tothom qui vulgui reviure una època marcada per la música, el ball i les nits del mític Picasso.