Mes de paraules

“La part més agraïda és el tracte directe amb el client, l’intercanvi d’impressions”

L'Empordà als Aparadors
Nuri Solana, de la botiga d'electrodomèstics NUEL d'Empuriabrava

L’Empordà als Aparadors és una campanya de dinamització comercial per donar suport al comerç de la comarca en la qual participen 44 botigues i 21 productors a Figueres, la Jonquera, Castelló d’Empúries, Roses, Llançà, l’Escala i Cadaqués. I dins d’aquesta campanya entrevistem amb alguns dels seus protagonistes, en aquest cas a la Nuri Solana

La castellonina Nuri Solana Cazorla (1969) és la propietària de la botiga d’electrodomèstics NUEL d’Empuriabrava. Tota una referència al sector. Quan li demanem una frase que defineixi la seva feina, diu: “Atenció i assessorament al client”

En quin any vàreu obrir el negoci i com ha estat la seva trajectòria?

Vam obrir el negoci l’any 1988, la nostra trajectòria ha estat bona. Hem aconseguit fidelitzar a molts clients, oferint un bon tracte i un bon producte el boca-orella ha funcionat molt bé.

Quins són els productes més destacats que podem trobar a NUEL?

A NUEL hi podeu trobar parament de la llar (com ara vaixelles, copes, coberteries…) elements decoratius ja siguin quadres, làmpades, figures, mobiliari auxiliar, decoració i també electrodomèstics.

Quina és la part més complicada i quina la més agraïda de la vostra activitat comercial?

La part més complicada és el repte d’avui en dia de tota botiga física. La part més agraïda és el tracte directe amb el client, l’intercanvi d’impressions, la complicitat que s’estableix i finalment la satisfacció de veure al client content.

Com us està afectant a vosaltres la pujada de preus de les matèries primeres?

Si en el procés de fabricació s’augmenten els costos de producció, de distribució, etc. el preu d’adquisició d’aquest producte es veu forçosament incrementat, això queda repercutit en el preu del producte. Si aquí hi sumem l’increment de preu de subministraments, el marge comercial es veu reduït.

De quina manera participeu enguany a l’Empordà Als Aparadors?

Enguany presentarem alguns dels vins del Celler Marià Pagès, durant tot el mes d’octubre els trobareu exposats a l’aparador del nostre establiment. I el dia 21 d’octubre a la tarda tindrà lloc l’esdeveniment, en el qual farem un tastet de vins on tots esteu convidats!!

Com us ajuda una campanya com l’Empordà Als Aparadors?

La campanya Empordà Als Aparadors és una manera d’interactuar productors i comerç local. Es dona a conèixer un producte del territori en un entorn que no és l’habitual, també es procura que el client o visitant conegui productes i comerços locals. És una bona iniciativa.

L’Empordà als Aparadors

La Campanya
Cada cap de setmana del mes d’octubre es realitzaran tastos, demostracions i mostres provinents dels productors gastro-alimentaris i artesanals participants. El dissabte 1 d’octubre seran les botigues de Llançà les que acullin durant tot el dia activitats; el cap de setmana del 7 i 8 tocarà a Figueres i Roses, respectivament; el 13, 14 i 15 d’octubre l’activitat es concentrarà a Figueres; el 21 i 22 d’octubre arribarà el torn de Castelló d’Empúries i Cadaqués; i la campanya finalitzarà el 28 i 29 d’octubre a la Jonquera i L’Escala. Podeu consultar els horaris i participants a la cartellera de la campanya.

2 Sortejos
Aquest any es duran a terme dos sorteigs. Un primer, a l’Instagram de la campanya (@emporda.aparadors) que demanarà la interacció dels usuaris amb una publicació específica i que sortejarà una experiència a l’Alt Empordà. I un altre, presencial a les botigues fins a l’1 de novembre, en què caldrà dipositar unes butlletes degudament emplenades en unes urnes que es trobaran als comerços participants, i el qual sortejarà xecs-regal de productes o serveis valorats entre 13 i 30 euros. (Bases dels sorteigs aquí).