La Piscina de Roses baixa una dècima la valoració realitzada pels seus usuaris respecte a l’any passat

La instal·lació aquàtica de la Piscina Municipal de Roses

Una nota de 8’1 és la valoració obtinguda per 351 usuaris en una enquesta realitzada per la Piscina de Roses

Piscina Municipal de Roses
La instal·lació aquàtica de la Piscina Municipal de Roses / Foto: arxiu

Entre els passats 2 i 16 de novembre la Piscina de Roses va portar a terme una enquesta, la qual realitza anualment, per conèixer la valoració que tenen els seus abonats i usuaris de l’equipament i serveis que ofereix, amb l’objectiu de poder millorar any rere any.

I la puntuació de mitjana assolida, amb un total de 351 qüestionaris recollits, ha estat d’un 8,1 sobre 10, el que significa una dècima menys que l’any passat

Tot i això, aquest resultat és valorat molt positivament tant per l’equipament de la Piscina Municipal com per l’Ajuntament de Roses, ja que es manté practicament estable respecte anys anteriors (l’esmentada nota de 8,2 l’any 2017, 8,1 al 2016 i 7,9 l’any 2015), i verifica el bon estat de l’equipament i la qualitat dels serveis que aquest ofereix a la ciutadania, donant resposta amb nota a les necessitats dels seus usuaris en la pràctica esportiva, hàbits saludables, entreteniment i socialització.

Del total de vint-i-tres aspectes valorats, el tracte rebut pels monitors de les activitats és el què assoleix la valoració més alta, considerada excel·lent amb una puntuació de 9, mentre que dotze aspectes més aconsegueixen un resultat molt bo, amb puntuacions per sobre dels 8 punts. Entre aquestes, es troben la metodologia de les activitats, el tracte i la informació rebuts pel personal de recepció, l’horari d’obertura, els accessos i aparcament, la diversitat i originalitat de les activitats, la neteja, l’estat de manteniment i material, o la zona Spa, entre d’altres.

Dels apartats restants, tots ells superen la puntuació de 7, inclòs l’apartat que avalua la comoditat dels vestidors, únic punt que rebia puntuacions inferiors en anys anteriors. El valor de referència acceptat en el sector de piscines cobertes de característiques similars a la piscina de Roses, se situa en els 7 punts sobre 10, dada que ratifica la bona qualitat de l’equipament rosinc i la consolidació de la percepció de qualitat del servei per part d’abonats i usuaris.

Més enllà de la valoració global, l’anàlisi punt per punt ajudarà ara els responsables de la Piscina a cercar les millores que es puguin dur a terme. Així, per exemple, s’ha fixat treballar per millorar les opcions horàries de les activitats dirigides a partir de gener i la introducció a curt termini de novetats que contribueixin a la diversitat de l’oferta existent. Tots els apartats seran degudament analitzats, amb la idea de continuar millorant dia rere dia.

Finalment, cal remarcar que, entre totes les persones participants, es van sortejar diferents regals i articles de botiga de la Piscina, com ara banyadors, dessuadores i motxilles.

En la taula següent es poden observar els resultats de 2018 de cadascuna de les preguntes:

VALORACIÓ DE LA PISCINA DE ROSES 2018
Aspectes a valorar Nota
Tracte monitors activitats 9
Horari obertura 8’90
Informació/tracte recepció 8’80
Metodologia monitors activitats 8’80
Accès i aparcament 8’60
Atenció tracte SOS 8’40
Estat de manteniment 8’30
Zona Spa 8’30
Procés incripció 8’20
Material activitats 8’15
Resolució d’incidències 8’10
Estat de neteja 8’10
Diversió/originalitat activitats 8
Atenció assessor fitness 7’95
Espai d’activitats 7’90
Equipament sala Fitness 7’80
Diversitat activitats 7’75
Qualitat i temperatura aigüa piscines 7’70
Nombre alumnes/monitor 7’70
Relació qualitat/preu activitats 7’70
Relació qualitat/preu abonat 7’40
Comoditat vestidors 7’20
Opcions horaris activitats 7’10
Exit mobile version