L’Ajuntament de Roses millora la comunicació amb la ciutadania

Operaris de la Brigada Municipal treballant en el condicionament de l'Oficina del SAC de l'Ajuntament de Roses / Foto: Ajuntament de Roses

Per aquest motiu, aquest matí s’han iniciat els treballs de remodelació de l’oficina del Servei d’Atenció al Ciutadà (SAC) del consistori rosinc

Després de modernitzar i optimitzar l’atenció que l’Ajuntament ofereix a la ciutadania amb la implementació de la cita prèvia per evitar cues i esperes, la posada en marxa d’un servei telefònic per a l’assessorament de tràmits electrònics, el sistema de pagament online, o la simplificació dels tràmits més sol·licitats, avui, amb la retirada del mobiliari i equips existents s’han iniciat les obres de remodelació de l’oficina del Servei d’Atenció al Ciutadà (SAC), ) de l’Ajuntament de Roses, situada a l’edifici de la plaça Catalunya.
Un condicionament de tot l’espai que suposarà una redistribució dels mòduls d’atenció, la qual donarà més amplitud a les dependències i les farà més accessibles i confortables.

Amb aquesta oficina, ja són tres els espais d’atenció al públic que l’Ajuntament de Roses ha remodelat darrerament (juntament amb l’Àrea d’Acció Social i la Comissaria de la Policia Local), amb l’objectiu d’oferir uns serveis presencials accessibles, eficients i més agradables. 

Des de la seva creació, l’any 2004, el SAC ofereix una atenció personalitzada i integral, destinada a simplificar i agilitzar la relació entre els ciutadans i l’Ajuntament. Es poden realitzar la totalitat de tramitacions corresponents a les diferents àrees municipals sense necessitat d’haver de desplaçar-se a altres dependències, ja siguin relatives a gestions de padró, urbanístiques, ocupacions de via pública, inscripcions, presentació de documentació, pagaments, així com tramitar l’obtenció de certificats electrònics, entre d’altres.

 

Exit mobile version