Mes de paraules

L’Ajuntament de Roses millora la comunicació amb la ciutadania

Ajuntament de Roses
Operaris de la Brigada Municipal treballant en el condicionament de l'Oficina del SAC de l'Ajuntament de Roses / Foto: Ajuntament de Roses

Per aquest motiu, aquest matí s’han iniciat els treballs de remodelació de l’oficina del Servei d’Atenció al Ciutadà (SAC) del consistori rosinc

Després de modernitzar i optimitzar l’atenció que l’Ajuntament ofereix a la ciutadania amb la implementació de la cita prèvia per evitar cues i esperes, la posada en marxa d’un servei telefònic per a l’assessorament de tràmits electrònics, el sistema de pagament online, o la simplificació dels tràmits més sol·licitats, avui, amb la retirada del mobiliari i equips existents s’han iniciat les obres de remodelació de l’oficina del Servei d’Atenció al Ciutadà (SAC), ) de l’Ajuntament de Roses, situada a l’edifici de la plaça Catalunya.
Un condicionament de tot l’espai que suposarà una redistribució dels mòduls d’atenció, la qual donarà més amplitud a les dependències i les farà més accessibles i confortables.

Amb aquesta oficina, ja són tres els espais d’atenció al públic que l’Ajuntament de Roses ha remodelat darrerament (juntament amb l’Àrea d’Acció Social i la Comissaria de la Policia Local), amb l’objectiu d’oferir uns serveis presencials accessibles, eficients i més agradables. 

Des de la seva creació, l’any 2004, el SAC ofereix una atenció personalitzada i integral, destinada a simplificar i agilitzar la relació entre els ciutadans i l’Ajuntament. Es poden realitzar la totalitat de tramitacions corresponents a les diferents àrees municipals sense necessitat d’haver de desplaçar-se a altres dependències, ja siguin relatives a gestions de padró, urbanístiques, ocupacions de via pública, inscripcions, presentació de documentació, pagaments, així com tramitar l’obtenció de certificats electrònics, entre d’altres.