Mes de paraules

L’equip del Síndic realitza 7 atencions en la seva jornada d’atenció telemàtica a Roses

Les qüestions plantejades pels vilatans al Síndic de Greuges van girar al voltant de temes sobre consum i consultes tributàries, a més de dues queixes adreçades a l’Ajuntament de Roses

L’equip del Roses va atendre ahir, dilluns 10 de maig, un total de 7 persones durant la jornada dedicada a Roses per atendre queixes i consultes dels veïns de la població.  En total, es van presentar 3 queixes i es van fer 4 consultes.

Enguany, la situació sanitària ha causat que aquesta atenció es realitzés mitjançant procediments telemàtics i no presencialment com es fa normalment. Això no va evitar que les persones interessades poguessin formular les seves qüestions i un total de 7 persones van ser ateses per trucada o videotrucada. Les problemàtiques plantejades van ser, entre altres, temes relacionats amb consum, consultes tributàries, etc. Dues de les tres queixes presentades anaven adreçades a l’Ajuntament de Roses.

Aquesta presència del Síndic de Greuges s’emmarca en el conveni de col·laboració subscrit amb l’Ajuntament de Roses amb la finalitat de potenciar la defensa dels drets de les persones al municipi. A més, el Síndic presenta anualment a l’ajuntament un informe que recull la situació de les queixes gestionades i una estadística de les consultes provinents de persones i entitats de Roses.