Programa Reallotgem

Si patiu interferències a Roses a la vostra TV truqueu al 900 833 999, les resodran de franc

Per solucionar el problema de les interferències de manera gratuïta s’ha de trucar a aquest telèfon o bé contactar via email a www.llega800.es

Interferències TDT per l'arribada del 4GEl Ministeri d’Industria, Energia y Turisme va iniciar fa uns mesos el desplegament de la telefonia mòbil 4G en la banda dels 800 MHZ. Això pot comportar alteracions en la recepció de la senyal de televisió per TDT. Si les últimes setmanes heu notat problemes per sintonitzar canals o n’heu deixat de veure alguns hi ha un telèfon d’atenció, el 900 833 999.

Les solucions a les interferències no tenen cap cost per als ciutadans

Els senyals 4G a la banda dels 800 MHz ja han començat a funcionar en alguns llocs i per això han començat els problemes d’interferències en els senyals de la TDT. Aquests problemes generats a la TDT amb els nous senyals 4G, per ordre ministerial, han de ser esmenades per les pròpies companyies operadores (Orange, Telefónica i Vodafone), per tant, els treballs que es realitzin per corregir el problema, no tenen cap cost per als ciutadans. Generalment, aquests problemes se solucionen instal·lant un senzill filtre en la nostra antena fent que els senyals 4G no arribin a interferir amb els senyals TDT.

Què faig en cas de patir aquestes interferències ?

Les operadores han adjudicat aquests treballs a l’empresa Elecnor que, s’encarreguessin de garantir la compatibilitat de la TDT i els serveis mòbils 4G a la banda de 800MHz i per això, han habilitat una pàgina on, a més de poder seguir el desplegament per municipis de els senyals 4G a la banda dels 800 MHz, també es pot posar reclamacions pels problemes derivats en la TDT per l’activació d’aquestes noves senyals.

Si els senyals 4G han començat a donar-te problemes en la TDT, aquests són els passos a seguir:

Si vius en un edifici col·lectiu, parli amb el president de la seva Comunitat de Propietaris o amb el seu Administrador de Finques perquè contacti amb www.llega800.es via telefònica o per email.
Si vius a un habitatge individual, contacti vostè directament amb www.llega800.es.

A més de poder usar la mateixa pàgina per generar la incidència, també està disponible el telèfon del Centre Atenció a Usuaris (CAU): 900.833.999 amb un horari de dilluns a dissabte, de 10:00 a 22:00 hores.