Presenten ‘Una porta a l’Empordà’, una nova campanya de promoció turística

La campanya ‘Una porta a l’Empordà’ es va presentar al Teatre Museu Dalí

Campanya impulsada pels Consells Comarcals de l’Alt i el Baix Empordà, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i l’Associació Empordà Turisme

Els Consells Comarcals de l’Alt i el Baix Empordà, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i l’Associació Empordà Turisme van presentar, aquest passat dijous al Teatre Museu Dalí, el nou vídeo de la campanya turística ‘Una porta a l’Empordà’.
El vídeo, que com el nom indica el protagonitza una porta, pretén que l’espectador viatgi a l’Empordà a través d’ella, i pugui gaudir d’experiències gastronòmiques, paisatgístiques i lúdiques a ambdues comarques. L’objectiu d’aquesta campanya és desestacionalitzar l’època turística i donar a conèixer que es pot allargar perfectament, podent dur a terme activitats durant tot l’any.

Paral·lelament al vídeo promocional (que s’ha fet de diverses durades), s’ha cregut oportú fer 6 càpsules per destacar els temes que han considerat més importants de l’Empordà: la gastronomia, la platja, el patrimoni, el cicloturisme i l’enoturisme. Cada càpsula té una durada de 15 segons.

El vicepresident quart i conseller de Turisme del Consell Comarcal de l’Alt Empordà, Agustí Badosa, va explicar que la campanya va dirigida a un públic de proximitat, afirmant que “d’aquí la figura de la porta, mostrant que l’Empordà es troba a pocs quilòmetres de qualsevol poble o ciutat de Catalunya, però també del sud de França o de l’Estat espanyol”, per afegir tot seguit que “l’Empordà és tranquil·litat, però alhora té molta varietat de paisatge, d’experiències i coses a fer”.

Per la seva banda, el vicepresident primer i conseller de Turisme del Consell Comarcal del Baix Empordà, Xavier Dilmé, va recordar que “és la tercera campanya d’estiu que fem sota la marca Empordà, enfocada principalment a Catalunya i al sud de França, amb un important desplegament a mitjans de comunicació i xarxes socials”. Dilmé va explicat que “l’èxit d’aquest tipus de campanyes no seria possible sense la complicitat de tots els agents, públics i privats, d’un territori únic: aquest és el gran valor de la marca Empordà”.

La realització del vídeo de la campanya ha anat a càrrec de la productora de Roses Almanegra Audiovisual, que s’ha encarregat de la producció, l’enregistrament i de l’edició.
Des de les dues administracions comarcals i des de l’Associació Empordà Turisme s’impulsarà a partir d’ara una campanya de difusió del vídeo, que passa per diferents mitjans, plataformes digitals i xarxes socials, com TV3, Spotify o Instagram.

Exit mobile version