Roses fa una aposta pel comerç de proximitat

Roses s’afegeix per primer cop a la campanya de dinamització comercial “Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir”

Barris antics“Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir” és una campanya de la Xarxa de Barris amb Projectes, la qual està formada per ajuntaments que impulsen plans amb l’objectiu de potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics.

Campanya que arriba a la seva sisena edició i en la que Roses s’ha afegit per primer cop amb una clara aposta pel seu comerç i en la que colze a colze hi s’han posat el sector públic, representat pel departament de Promoció Econòmica, i el sector privat gràcies a la implicació de Roses Comerç. Una col·laboració que des de fa molt de temps impulsa i defensa el president dels comerciants de Roses, Miquel Gotanegra, al considerar-la “clau per dinamitzar qualsevol municipi, perquè és important prendre consciència que el nostre contrincant, la nostra competència és una altra destinació turística, per això hem de treballar junts i tenir aquesta complicitat entre sector públic i privat que fa que Roses sigui un destí turístic d’èxit en aquest moment”.

32 municipis participen en aquesta sisena campanya

La campanya, amb el lema Comprar al barri té premi, es va posar en marxa l’any 2011 i llavors s’hi van adherir 8 municipis. Ara, la seva sisena edició es consolida amb la participació de 32 vil·les i ciutats d’arreu del territori català, que són a part de Roses, Arbúcies, Balaguer, Besalú, Calafell, Caldes de Montbui, Centelles, Cervera, el Vendrell, Falset, Figueres, Hostalric, la Bisbal d’Empordà, la Pobla de Segur, la Selva del Camp, les Borges Blanques,  l’Arboç, Llagostera, Lleida, Mediona, Mollerussa, Móra d’Ebre, Roda de Ter, Sant Hipòlit de Voltregà, Sant Quintí de Mediona, Solsona, Súria, Torelló, Tortosa, Ulldecona, Vic i Vilanova del Camí.

I la manera de participar “és omplir una butlleta en el moment d’anar a comprar en un dels 23 comerços de Roses que hi participen per poder optar a un dels 32 premis, tant com a municipis, ja que pot tocar un dina o un sopar a Tortosa, o passar un cap de setmana a la Pobla de Segur, és a dir, el premi és una estada en qualsevol dels pobles que hi participen en aquesta campanya”, va explicar el regidor de Promoció Econòmica de Roses, Fèlix Llorens.

Aquesta iniciativa es desenvolupa durant tot el mes de juny en els més de 2.352 comerços adherits i compta amb el suport de la Generalitat, la Pimec, la Confederació de Comerç de Catalunya i aquest any, per primer cop, compta també amb el suport de les Diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona.

E 30 de juny finalitza la campanya i el sorteig es portarà a terme el  dia 5 de juliol a les 13 hores a la sala de plens de l’Ajuntament de Roses.

La data del lliurament dels premis es portarà tres dies després, el 8 de juliol a les 20.30 hores, també a la sala de plens del consistori rosinc.

Exit mobile version