Mes de paraules

Set mitjans de la Comunitat de Madrid coneixen l’entorn natural, patrimoni i gastronomia de Roses

Roses
El presstrip va portar als periodistes de Madrid al ben mig del Parc Natural del Cap de Creus

Aquest passat cap de setmana Turisme de Roses ha dut a terme un presstrip en el qual han participat set mitjans de comunicació especialitzats en turisme de la Comunitat de Madrid

Al llarg d’aquests passats dissabte i diumenge, Turisme Roses ha organitzat un programa de visites per donar a conèixer a mitjans de comunicació madrilenys diferents espais i experiències que ofereix la Vila basades en el patrimoni, l’entorn natural i la gastronomia.

Es va tractar d’un programa d’experiències i degustació de productes locals, per tal que els participants copsin i comuniquin els valors de la destinació turística de Roses fora dels mesos de més afluència turística. Els mitjans que han participat en la proposta han estat ABC “Viajar”, Revista Mía, Gastro&Style.com, Expocultur, Rutaenfamilia.com, 20 Minutos i RV Edipress.

La jornada de dissabte es va iniciar amb una sortida amb e-bike pel Parc Natural de Cap de Creus, que va anar seguida d’una visita teatralitzada al conjunt megalític de Roses i d’una visita a les vinyes ecològiques del Cap de Creus amb tast de vins. El dinar va consistir en una degustació del plat més tradicional de la cuina rosinca, el suquet de peix. Ja a la tarda, l’experiència va prosseguir amb una visita al Castell de la Trinitat i la participació dels periodistes en l’activitat Scape búnker, per acabar amb una passejada pel passeig Marítim coincidint amb la posta de sol, que va finalitzar a l’espai de concerts que el Festivalet de Roses va oferir aquest cap de setmana a la platja de la Perola.

Diumenge va tenir lloc una ruta senderista pel GR92 que transcorre pel litoral del Parc Natural de Cap de Creus i, a mig matí, els participants van visitar la Ciutadella de Roses.
El programa va finalitzar amb un dinar de comiat.