L’equip del ‘Monterrey’ torna a guanyar a la platja de Santa Margarita, en el torneig més calorós de l’estiu

Aquest passat dissabte 4 d’agost, sota una calor de justícia, es va celebrar el 2n torneig del Campionat Local de Vòlei Platja 3×3 Vila de Roses.
Tot i que no hi va haver tants equips participants com en edicions anteriors d’aquest segon torneig, degut probablement a les previsions de molta calor, els equips participants van oferir un nivell de vòlei del millor que s’ha pogut gaudir a la platja de Santa Margarida en aquests últims anys.
Després d’una primera fase de grups, es va passar a disputar el quadre final eliminatori, amb la modalitat de quadre de guanyadors i quadre de repesca, sistema amb el qual, si un equip perd un partit, pel sistema de repesca pot tornar a accedir a les semifinals si guanya la resta de partits d’aquest segon quadre.
Al nivell d’iniciació, els guanyadors van ser l’equip de “Joventut del Vòlei”, que es van imposar en la final a l’equip de “S’han perdut unes claus”.
Pel que fa al nivell alt, el “Monterrey” es va imposar per 2 sets a 1 a l’equip de “Happy Tox” (12-21; 21-17; 15-11), després d’haver accedit tots dos equips a les semifinals des del quadre principal de guanyadors, és a dir, sense perdre cap partit.
El ‘Monterrey’, que és l’equip amb més participacions al Campionat Local, i que també és el que ha guanyat en més ocasions aquest campionat, va rebre el trofeu de campions de mans del regidor d’Esports Juan Manuel Fernández i de la directora de l’Hotel Monterrey, Eva Écija.
En l’acabar el torneig, com ja és tota una tradició d’aquest esdeveniment esportiu, és va obsequiar a tots els participants, acompanyants i públic, amb una degustació de sangria, gentilesa de l’Hotel Monterrey.
La tercera prova i última del Campionat Local de Vòlei Platja 3×3 Vila de Roses 2018, se celebrarà el pròxim dissabte 18 d’agost.
[fsg_gallery id=”364″]