Roses torna a promocionar-se a FITUR, la Fira de Turística de Madrid

Ajuntament de Roses a FITUR

L'estand de la Costa Brava, on hi és també l'Ajuntament de Roses i l'Estació Nàutica Roses-Cap de Creus, a FITUR

El sector públic i el sector privat viatgen a Madrid per captar tant turisme estatal com internacional explicant la qualitat i diversitat que ofereix Roses com a destinació turística

Ajuntament de Roses a FITUR
L’estand de la Costa Brava, on hi és també l’Ajuntament de Roses i l’Estació Nàutica Roses-Cap de Creus, a FITUR

L’ Ajuntament de Roses i l’Associació Estació Nàutica Roses-Cap de Creus, tornen a ser Madrid per participar en una de les fires, FITUR,  amb més rellevància a nivell estatal i punt de trobada internacional per a professionals dels mercats receptors i emissors, la qual cosa la fa esdevenir en “una de les més importants arreu d’Europa en quant a la promoció turística juntament amb la de París i Brussel·les ”, ha afirmat el regidor de Turisme, Félix Llorens.

FITUR 2019 s’ha inaugurat avui  i tindrà lloc fins al proper diumenge 27 de gener, on Roses hi serà present tant per part del sector públic com privat “gràcies a la bona sintonia que hi ha entre l’Ajuntament i el sector turístic-empresarial de la Vila que fa que treballem conjuntament per promocionar turísticament Roses”, ha assegurat Llorens.

Així, durant el dia d’avui i demà dijous, on FITUR només és oberta per als professionals, l’Estació Nàutica oferirà un espai de trobada i reunions per captar tours operadors i agències de viatges de cares a atraure nou visitants durant l’estiu; mentre que divendres, dissabte i diumenge, quan la Fira és oberta al públic en general, serà el torn del consistori rosinc “per explicar i ensenyar el productes que pot oferir Roses com a destinació turística, i que promocionem actualment, com ara el turisme actiu i de natura, el nostre ric patrimoni històric, la qualitat de la nostra gastronomia o que som també una destinació de turisme familiar”, ha explicat Félix Llorens.  

Roses fa anys que no deixa passar aquesta oportunitat per donar a conèixer la seva destinació, sobretot en el públic estatal, ja que “durant tota la legislatura hem apostat per promocionar i incentivar el turisme espanyol com a turisme de proximitat, que és una de les variables que, precisament, ens ha diagnosticat el Pla de Marqueting com un mercat prioritari i actuem en conseqüència”, ha significat el regidor de Turisme, destacant que també promocionaran a FITUR “la línia de l’AVE entre Madrid-Saragossa i Roses per fer una estada si es vol, d’un dia a casa nostra”.

La participació de Roses es realitza a través de la secció destinada a la Costa Brava dins l’estand de Catalunya, i la seva presència respon a un doble objectiu: d’una banda, mantenir reunions i establir contactes amb el sector turístic professional, funció que desenvolupen representants de l’Estació Nàutica; mentre que l’atenció al públic general per oferir una informació directa i de qualitat als possibles visitants, està a càrrec del personal de l’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de Roses. A més, els empresaris locals poden fer ús d’un espai a l’estand i participar així d’una manera activa, realitzant les seves reunions de negoci en el marc de la fira.

FITUR  ha esdevingut un dels principals aparadors i genera un important ressò mediàtic. Cal a dir, per exemple, que al 2018 va tenir 110.860 de visitants entre el públic general, mentre que entre els professionals i operadors que hi van participar vans ser 140.120 provinents de 165 països diferents.

Aquesta fira de referència, proporciona una important plataforma de promoció en territori espanyol, que per a Roses representa un dels seus principals mercats emissors.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *