4 queixes adreçades a l’Ajuntament va atendre el Síndic de Greuges a Roses de manera telemàtica

Síndic de Greuges de Catalunya

En total, l’equip del Síndic de Greuges va atendre 6 atencions que li van fer eln vilatans de Roses

L’equip del Síndic de Greuges va dur a terme el passat 8 d’octubre un total de 6 atencions durant la jornada dedicada a Roses per atendre queixes i consultes dels veïns de la població.  En total, es van presentar 4 queixes i es van fer 2 consultes.

Enguany, la situació sanitària ha causat que aquesta atenció es realitzés mitjançant procediments telemàtics i no presencialment com es fa normalment. Això no va evitar que les persones interessades poguessin formular les seves qüestions i un total de 6 persones van ser ateses per trucada o videotrucada. Les problemàtiques plantejades van ser, entre altres, temes relacionats amb urbanisme, habitatge, serveis socials,  etc. Les 4 queixes presentades anaven adreçades a l’Ajuntament de Roses.

Aquesta presència del Síndic de Greuges s’emmarca en el conveni de col·laboració subscrit amb l’Ajuntament de Roses amb la finalitat de potenciar la defensa dels drets de les persones al municipi. A més, el Síndic presenta anualment a l’ajuntament un informe que recull la situació de les queixes gestionades i una estadística de les consultes provinents de persones i entitats de Roses.