Un espai per esmorzar, fer el vermut, gaudir de tapes o acabar el dia amb còctels a la fresca, obert cada dia de 9 a 24 hores
Aquest estiu ha obert les portes La Terrasseta del 600, un nou local a Roses pensat per a qui vol gaudir del bon temps en una terrassa tranquil·la, acollidora i amb molt bon ambient. Situada a la zona residencial de Santa Margarida, als jardins del conegut edifici del 600, l’espai convida a fer una pausa a qualsevol hora del dia, ja sigui per esmorzar, picar alguna cosa o prendre un còctel al vespre.
Esmorzars amb encant
Comença el dia amb energia amb els seus esmorzars variats amb entrepans freds o calents, cafès aromàtics, sucs naturals i opcions dolces o salades per a tots els gustos.
Tapes i creps per compartir
La proposta gastronòmica combina clàssics estiuencs com creps i tapes amb una oferta de begudes que inclou, a més dels sucs naturals esmentats, cafès, cerveses i combinats.
Des de tapes tradicionals fins a creps irresistibles, perfectes per acompanyar un vermut o una cervesa ben freda a qualsevol hora del dia.
Tot plegat, en un entorn agradable i familiar, ideal per compartir amb amics, parella o en família.
Còctels i bon ambient de nit
Quan cau el sol, la terrassa s’omple de llum càlida i música agradable, creant l’escenari perfecte per gaudir de còctels refrescants i converses llargues sota les estrelles.
Amb horari ininterromput de 9 del matí a mitjanit, La Terrasseta del 600 neix amb la voluntat de convertir-se en un punt de trobada imprescindible a la zona. Un lloc per desconnectar, refrescar-se i gaudir dels petits plaers de l’estiu.
Ubicació de la Terrasseta del 600