La fideuà solidària celebrada al Club Tennis Roses va permetre recaptar 1.760 euros per Tramuntanets que es destinaran a sessions d’equinoteràpia i al transport adaptat de l’entitat
El Club Tennis Roses va acollir ahir diumenge un dinar solidari impulsat per Domingo Carrillo, soci del Rotary Club Roses-Empuriabrava, a benefici de l’Associació Tramuntanets de Roses. L’esdeveniment va reunir una seixantena de persones i va aconseguir recaptar un total de 1.760 euros, que l’entitat destinarà “a sessions d’equinoteràpia i a sufragar desplaçaments amb un bus adaptat”, va afirmar a la presidenta de Tramuntanets, Sílvia Alcaide.
La proposta solidària va consistir en una fideuà amb aperitiu, begudes, postres i una rifa amb diversos obsequis aportats per empreses i establiments de Roses. El preu del tiquet era de 25 euros i tota la recaptació es va destinar íntegrament a Tramuntanets.
Domingo Carrillo, impulsor de la iniciativa i encarregat també de cuinar la fideuà, va explicar que “la voluntat era organitzar un esdeveniment amb la finalitat de poder treure alguns diners per als nens i nenes amb diversitat funcional de Tramuntanets”. Carrillo va destacar la col·laboració desinteressada de diverses empreses i particulars, així com la cessió de les instal·lacions per part del Club Tennis Roses.
Entre les aportacions hi havia la de Papereria Empordà, regentada per Rega Martínez; la dels Pescadors de Roses, amb Pere Gotanegra; les begudes facilitades per Darnés gràcies a la intermediació de Yago Coll; i els postres elaborats entre diferents col·laboradors.
Durant el dinar també es van sortejar cinc lots de regals per agrair l’assistència dels participants. Entre els obsequis hi havia una impressora, una raqueta del Club Tennis Roses i un àpat per a quatre persones al restaurant La Masia del Tibidabo de Barcelona.
Un dels moments més simpàtics de la jornada va arribar quan les integrants de Tramuntanets van regalar una rosa de paper a cadascuna de les dones assistents al dinar.
Per la seva banda, el responsable del Club Tennis Roses, Ivan Sancho, va remarcar “el nostre compromís amb les iniciatives solidàries i amb Tramuntanets, amb qui ja hem col·laborat anteriorment”. Sancho va assenyalar que “el que volem és compartir les instal·lacions del Club Tennis Roses amb la gent de la Vila, i més si és una iniciativa solidària com aquesta”.
El president del Rotary Club Roses-Empuriabrava, Rega Martínez, va reiterar la voluntat de l’entitat de continuar ajudant les associacions socials del municipi. “La nostra filosofia és ajudar sempre a tothom que ho necessita”, va afirmar.
La presidenta de Tramuntanets, Sílvia Alcaide, va mostrar la seva satisfacció per la resposta ciutadana i va agrair la implicació de totes les persones i empreses participants. “Aquest dinar solidari és un exemple que junts podem construir una comunitat més humana, inclusiva i solidària”, va assegurar.