A partir de l’1 de juliol anar de Roses a Barcelona pot ser fins a un 50% més barat

La T-10/120

La T-10/120 entre la Costa Brava centre i nord amb Barcelona s’implanta l’1 de juliol amb descomptes de fins al 50%

La T-10/120 La nova targeta multiviatge T-10/120 entre les comarques de la Costa Brava centre i nord amb Barcelona que permetrà viatjar amb descomptes de fins al 50% s’implantarà a partir de l’1 de juliol. Es tracta de la segona fase del desplegament d’aquest abonament a les comarques gironines. Al juny es va posar en servei a les comarques de la Garrotxa, Pla de l’Estany i la Selva i al setembre, amb l’inici del curs escolar, s’implantarà al corredor Figueres-Girona-Barcelona.

Les línies beneficiades per la nova T-10/120 en aquesta zona són les següents:

Costa Brava nord-Barcelona

Recorreguts:

–     Cadaqués – Castelló d’Empúries – Empuriabrava

–     Llançà – Port de la Selva – Roses

Preu T-10/120: 12 euros el trajecte (descomptes fins al 50%)

Costa Brava centre-Barcelona

Recorreguts:

–     Begur – Bellcaire d’Empordà – Calonge – Can Carbonell – l’Escala

–     L’Estartit – la Bisbal d’Empordà – Llagostera – Mont-ras – Palafrugell

–     Palamós – Pals – Platja d’Aro – Regencós – S’Agaró

–     Sant Antoni de Calonge – Sant Feliu de Guíxols – Sant Pere Pescador

–     Santa Cristina d’Aro – Torroella de Montgrí – Ullà – Vidreres

Preu T-10/120: 10 euros el trajecte (descomptes fins al 50%)

La targeta inclou l’import de 10 viatges amb una validesa de 120 dies i es pot comprar a les taquilles de l’empresa Sarfa i als punts autoritzats, i recarregar a bord dels propis autobusos i a l’Estació del Nord.

La T-10/120 és multipersonal i, per tant, la poden utilitzar els membres d’una mateixa família o un grup d’usuaris per fer els seus desplaçaments de forma conjunta. Aquest títol de transport utilitza la tecnologia de validació sense contacte i es pot recarregar a bord dels propis autobusos. L’actuació, que és un pas previ al desplegament del sistema tarifari integrat, neix amb l’objectiu de millorar la competitivitat del transport públic, i dotar els viatgers d’una xarxa eficient a preus atractius que contribueixi a estendre’n l’ús.