Aficionats del Ràdio Control d’arreu participen a Roses a la 1ª quedada de cotxes Crawler 4×4

Associació 099RC de Roses

Aficionats al Ràdio Control participant a la quedada de Crawler 4x4 de l'Associació 099RC de Roses

Organitzada per l’Associació 099RC de Roses va esdevenir un èxit de participació

Associació 099RC de Roses
Aficionats al Ràdio Control participant a la quedada de Crawler 4×4 de l’Associació 099RC de Roses

Després de la 3ª prova del campionat d’Espanya de vehicles de Ràdio Control, l’Associació 099 RC de Roses va organitzar aquest passat cap de setmana dues concentracions al terreny d’uns 6.000 mque l’entitat disposa a la Ronda de Circumval·lació, nº 27, a prop de la rotonda que hi ha a tocar al recinte firal de l’antic càmping Bahia, que va en direcció a Palau Saverdera.

Un terreny que esdevé en tot un parc temàtic del Ràdio Control, l’únic de les seves característiques de tot Catalunya i arreu de l’Estat espanyol, ja que els aficionats a aquest hobby-esport en poden practicar totes les modalitats que existeixen, Drift, Ralli, Buggi i Crawler 4×4.

I la primera de les concentracions va ser la quedada nocturna que va tenir lloc dissabte entre les 8 del vespre i les 12 de la mitjanit, dirigida a cotxes Crawler 4×4, en la que no hi va haver cap tipus d’il·luminació al circuit, “no, les pròpies llums led dels vehicles més un frontal que portava cada participant, són les llums que estaven permeses, i va ser un encert perquè la gent s’ho va passar fenomenal tenint el handicap de conduir, o pilotar de nit”, va manifestar el vicepresident de l’Associació 099RC, Ramon Buscarons.

I la segona es va desenvolupar durant tot el dia de diumenge, tant en la modalitat Crawler com la de rallis, “en la que ha estat tot un èxit de participació, ja que ha superat les nostres previsions, venint des de Pamplona, Madrid i d’altres punts de Catalunya, els quals han quedat molt contents en veure que aquí poden trobar tot el que volen al voltant del Ràdio Control”, va afirmar Buscarons.

Assenyalar que a la zona Crawler les puntuacions es va fer com un trial on els cotxes havien de superar zones amb les menys errades possibles amb el millor temps. I a la de rallis es van fer proves cronometrades a una sola volta en un circuit de terra.