Mes de paraules

Atenció telemàtica del Síndic de Greuges a Roses

El Síndic de Greuges de Catalunya atendrà via telemàtica (trucada o videotrucada) als rosincs i rosinques que vulguin fer consultes o exposar les seves queixes

El pròxim dijous, 8 d’octubre, l’equip del Síndic de Greuges de Catalunya atendrà les persones i entitats de Roses que vulguin fer consultes o exposar les seves queixes.
Enguany, a causa de la pandèmia de la Covid-10, l’atenció es farà via telemàtica a través d’una trucada telefònica o vídeo trucada.

D’aquesta manera, els veïns, veïnes, així com les associacions i entitats de Roses tindran l’oportunitat de poder presentar al Síndic les seves reclamacions o consultes, en relació amb la vulneració dels seus drets per part de les administracions públiques o de les empreses que presten serveis d’interès general (llum, aigua, gas, etc).

Per demanar consulta, prèviament cal concertar l’entrevista trucant al telèfon 900 124 124 o enviant un missatge a l’adreça electrònica sindic@sindic.cat.

Aquesta presència del Síndic de Greuges de Catalunya s’emmarca en el conveni signat amb l’Ajuntament de Roses, amb la finalitat de potenciar la defensa dels drets de les persones al municipi. A més, el Síndic presenta anualment a l’ajuntament un informe que recull la situació de les queixes gestionades i una estadística de les consultes provinents de persones i entitats de Roses.