Càmpings Experience, producte pioner dels càmpings gironins amb 45 experiències innovadores

Càmpings Experience

D’esquerra a dreta, Xavier Espasa, Miquel Gotanegra, Antoni Castellar i Ramon Ramos.

Impulsat per l’Associació de Càmpings de Girona per potenciar el turisme de proximitat

Càmpings Experience
D’esquerra a dreta, Xavier Espasa, Miquel Gotanegra, Antoni Castellar i Ramon Ramos.

L’Associació de Càmpings de Girona acaba de posar al mercat  Càmpings Experience. Es tracta del primer pack  dels càmpings creat pel sector. És un  producte molt innovador que té per objectiu potenciar el turisme de proximitat.

El nou producte, que té un disseny molt innovador,  s’ha presentat avui en el marc del saló Girocamping que se celebra fins diumenge al Palau de Fires de Girona. La presentació ha anat a càrrec del director de l’Agència Catalana de Turisme, Xavier Espasa; el director del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Ramon Ramos; el president de l’Associació de Càmpings de Girona, Miquel Gotanegra; i el director del càmping La Ballena Alegre de Sant Pere Pescador, Antoni Castellar.

Producte pioner que inclou una experiència i una estada de dos nits en un bungalow

Càmpings Experience són paquets de descoberta del món del càmping per tal que el turista que no el conegui en pugui gaudir. Inclou una activitat per a fer en parella, en família o amb amics i una estada de dos nits en un exclusiu bungalow . El 80 per cent dels càmpings associats disposen de bungalows.

Les experiències que s’inclouen en el pack les han proposat els mateixos càmpings, que són els que coneixen millor les ofertes de la seva zona. Precisament en les experiències és on s’ha situat  el valor afegit d’aquest pack, que s’ha editat en català, castellà, francès i anglès.

El  pack arrenca amb 45 experiències i són molt variades: hi ha una ruta en cavall pels volcans de la Garrotxa, una sortida en caiac per les illes Medes, una passejada en carruatge per la zona de Calonge, una excursió en bicicleta per la ruta de l’antic carrilet de Sant Feliu de Guíxols a Girona,  una passejada amb el xiulet de Pals pels arrossars, un tast de vins a cellers de Calonge, un bateig de submarinisme, una visita guiada pel Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà, un vol al túnel del vent, una excursió amb el tren turístic i cultural Roses Expres o una excursió pel castell del Montgrí.

Cada activitat que s’ofereix inclou una breu descripció de la mateixa i està acompanyada de suggerents fotografies dels càmpings i del seu entorn, amb la col·laboració del Patronat de Turisme Costa Brava Girona. De cares a la propera edició la idea és ampliar el nombre d’activitats.

Cada vegada les vacances i les escapades estan més motivades per sensacions i experiències i el dels càmpings és  un sector que està al dia i que s’adapta a les exigències del client. Això queda palès en aquest nou pack. Càmpings Experience és un producte que ofereix allotjaments de molta qualitat i que inclou experiències realment innovadores per fer descobrir els càmpings i el territori. “Un bungalow en un càmping enmig d’un parc natural és una experiència extraordinària. Aixecar-te al matí i sentir cantar els ocells i trepitjar en pijama la sorra de la platja…això només es pot gaudir en un càmping”, assegura  Miquel Gotanegra, president de l’Associació de Càmpings de Girona.“Els càmpings són els autèntics creadors de vacances amb experiències i això queda reflectit en el nou producte que acaba de néixer amb 45 experiències”, afegeix Gotanegra.

El nou pack  ja s’ha posat a la venda  i les experiències que es contractin es podran portar a terme a partir de Setmana Santa que és quan obren la majoria dels càmpings associats.

Càmpings Experience, que pot ser una bona opció de regal a un familiar o a un amic, es pot adquirir durant el saló Girocamping i en breu es podrà comprar a través del web de l’Associació www.campingsingirona.com i més endavant en diferents punts de venda.

L’Associació compta amb 75 càmpings associats amb un total de 119.308 places d’allotjament, el 87,4 per cent del total de la demarcació, una xifra que situa al sector com la primera oferta turística reglada. Tot i que la majoria dels establiments tenen obert des de Setmana santa fins l’octubre, cada vegada són més els que aposten per mantenir el servei tot l’any. Actualment en són 17.