Mes de paraules

El canvi de gas propà a gas natural també afecta a la Piscina

Un comunicat de la Piscina Municipal de Roses va assabentar als usuaris dels problemes sobre la manca d’aigua calenta que havia el passat dissabte a les dutxes durant el canvi de gas propà a gas natural. Problemes que hores d’ara s’estan acabant de solucionar, tot i que, diu el comunicat, no afecta per oferir un servei de confort òptim

Piscina Municipal de RosesAfectació del passat dissabte, 13 de gener

L’adequació obligatòria de les calderes pel canvi de subministrament de gas propà a gas natural, duta a terme per l’empresa Gas Natural, ha provocat una afectació important que comporta les alteracions següents en el servei:

  • No hi ha aigua calenta sanitària a les dutxes.
  • Manca temperatura ambient, principalment a les piscines i vestidors.
  • La temperatura de l’aigua de les piscines és inferior a l’habitual, tot i que està dins del que marca la normativa vigent.

El servei de bany a les piscines es manté per dilluns al matí amb les afectacions esmentades. El funcionament de la zona Spa (sauna, bany de vapor i hidromassatges) i de les sales (activitats, Spinning® i fitness) es mantindrà amb normalitat.

Al llarg del dilluns, els tècnics valoraran el problema i les opcions de reparació. El mateix dilluns a primera hora de la tarda us informarem novament de l’evolució del problema i si els cursos de natació es podran dur a terme.

Cal remarcar que la causa d’aquesta incidència és totalment aliena a la Piscina Municipal de Roses.

Situació actual pel canvi de subministrament de gas propà a gas natural

1) En aquests moments la Piscina Municipal està funcionant amb total normalitat i amb els paràmetres de confort òptims.

2) Es va poder posar en marxa una de les dues calderes, que és suficient per garantir les condicions de servei.

3) Es tracta d’una solució provisional i sense la garantia que no tornin a haver-hi problemes.

4) S’està a l’espera de la recepció d’unes peces per tal que el servei tècnic oficial faci la reparació i adequació de les dues calderes de forma definitiva.

5) Si hi hagués qualsevol altra afectació, us mantindríem informats a través de la nostra web i de les xarxes socials.

6) De moment, i com us dèiem inicialment, el servei s’ofereix sense cap alteració i amb total normalitat.