El GEN Roses enceta un nou curs de Vela Inclusiva en Família

La primera trobada del curs va reunir les famílies per compartir el mar i gaudir de la navegació plegades a la badia de Roses

El Grup d’Esports Nàutics (GEN) Roses ha iniciat un nou curs de Vela Inclusiva en Família, un projecte que convida les famílies a compartir l’experiència de navegar i a trobar en el mar un espai de gaudi, aprenentatge i convivència.

La primera trobada va estar marcada pels somriures, la complicitat i les ganes de tornar a l’aigua. Una arrencada que reflecteix l’esperit de la proposta: viure moments especials en família a través de la vela i créixer plegats compartint experiències.

Des del GEN Roses agraeixen la confiança de les famílies i la seva implicació en el projecte, que enceta així un curs amb noves ocasions per gaudir del mar a la badia de Roses.