Flotes d’Optimist, ILCA, 420, Techno 293 i IQ Foil es van donar cita la passada setmana al Grup d’Esports Nàutcs (GEN) de Roses per preparar l’inici de la temporada
El GEN Roses va sern aquesta passada setmana, l’escenari d’una intensa concentració de pretemporada amb la participació dels clubs CN El Balís, CN Arenys de Mar i CN Sant Feliu de Guíxols.
L’activitat va reunir prop de 70 regatistes que, a bord de diferents classes com Optimist, ILCA, 420, Techno 293 i IQ Foil, van compartir jornades d’entrenament a la badia de Roses.
Aquesta concentració va servir perquè els esportistes es posin a punt de cara a la nova temporada de regates, en un entorn privilegiat com és la badia de Roses, que ofereix unes condicions òptimes de vent i mar per a la pràctica de la vela.
Des del Grup d’Esports Nàutcs de Roses es valora molt positivament l’acollida d’aquestes concentracions, que afavoreixen la convivència, l’intercanvi esportiu i la preparació dels joves regatistes.