El destí o la seva destresa com a pescador li dóna la victòria a la Lliga de Surfcàsting del CPE Roses La Perola a Xavi Conde el dia que complia 27 anys

Dissabte passat, 11 de juliol, es va celebrar a la platja de l’Estartit la setena prova de la Lliga Social de Surfcàsting organitzada pel Club de Pesca Esportiva Roses La Perola.
Una jornada de pesca en el que un dels participants, en Xavi Conde celebrava el seu aniversari. Una onomàstica que, potser, el Rei Neptú, rei dels mars, va tenir en compte i va decidir donar un cop de mà al pescador de Girona per a que guanyés la prova.
Perquè Xavi Conde es va proclamar campió d’aquest setè concurs de Surfcàsting de La Perola el dia que celebrava 27 anys de vida, gràcies a que el total de les seves captures van fer un pes a bàscula de 3 kg i 611 grams. Una victòria que el van donar 50 punts per passar del desè al sisè lloc de la general.
A més, i també potser, el Rei Neptú va decidir regalar-li la captura més gran del campionat fins al moment, pescant un llobarro de 3 quilos i 271 grams, desplaçant en aquest apartat a Miguel Haro, el qual liderava fins dissabte aquesta classificació amb una dorada de 2.99o grams.
I darrera de Conde es va classificar Pedro Pablo, amb una pesada de 2 quilos i 271 grams, tancant el podi Albert Palomeras amb un pes de 1.514 grams, i que gràcies als 48 punt s’apropa a només dos del president del CPE Roses La Perola, Alberto Fernández, el qual es troba situat en el segon lloc de la general provisional.
Cal destacar que en aquesta setena prova de la Lliga Social de Surfcàsting es van donar cita un total de 31 pescadors a la platja de l’Estartit. Un lliga, la setena, que està setn molt renyida en quant a la provisional, ja que hi ha una desena de pescadors que estan separats per la puntuació, aproximadament, d’una sola victòria.
Fernández va afirmar que “enguany està sent un any complicat a la Lliga Social a causa de la falta de peix, una manca de captures que suposa la mateixa despesa que si n’hi hagués molt, per la qual cosa hi han pescadors que es troben un xic desanimats”. Tot i això, el president del club va voler “animar als nostres socis a continuar”, i sobretot “donar-les les gràcies per el seu compromís”.
La vuitena prova de la Lliga Social de Surfcàsting del CPE Roses La Perola es portarà a terme el dia 25 de juliol a la platja de Sant Pere Pescador.
VI LLIGA SURFCÀSTING C.P.E.R. LA PEROLACLASSIFICACIÓ GENERAL FINAL |
||
---|---|---|
1 | Josep Bernárdez | 313 puntos |
2 | Alberto Fernández | 296 puntos |
3 | Albert Palomeras | 294 puntos |
4 | Pedro Pablo | 278 puntos |
5 | Jaume Calpena | 273 puntos |
6 | Xavi Conde | 258 puntos |
7 | Victor Pino | 258 puntos |
8 | José Antonio González | 253 puntos |
9 | José Moral | 246 puntos |
10 | Toni Ortíz | 245 puntos |
11 | Raúl Herrera | 245 puntos |
12 | José Romero | 231 puntos |
13 | Josep Palomeras | 223 puntos |
14 | Toni Castillo | 207 puntos |
15 | Jordi Segura | 206 puntos |
16 | J. Manuel Rodríguez | 179 puntos |
17 | Miguel Haro | 173 puntos |
18 | Alejandro Soria | 165 puntos |
19 | Antonio Gutiérrez | 162 puntos |
20 | Ana Pérez | 161puntos |
21 | Felipe Olivas | 159 puntos |
22 | Oscar Vinuesa | 152 puntos |
23 | José Morente | 151 puntos |
24 | Jaume Marginet | 149 puntos |
25 | Adrià Ballesta | 144 puntos |
26 | Juanjo Pérez | 131 puntos |
27 | Josep Magester | 129 puntos |
28 | Alberto Vallejo | 127 puntos |
29 | Marc Marchante | 116 puntos |
30 | Albert Masó | 108 puntos |
31 | Juan Diego Díaz | 106 puntos |
32 | Carlos Molina | 105 puntos |
33 | Lluís Masó | 103 puntos |
34 | Juan Tena | 102 puntos |
35 | José Elías | 98 puntos |
36 | Eduardo Luque | 69 puntos |
37 | Ramon Varela | 63 puntos |
38 | Marc Vissi | 59 puntos |
39 | Pol Muro | 48 puntos |
40 | Angel Alavés | 26 puntos |
41 | Micky Sánchez | 23 puntos |
42 | Ernest López | 0 puntos |
43 | José Pegero | 0 puntos |
44 | Manuel Segura | 0 puntos |
45 | Eva Espuña | 0 puntos |
Peça major de la lliga, un llobarro de 3.271 grams per a Xavi Conde | ||
Mabre major de la Lliga de 839 grams per a Jaume Calpena | ||
Dorada major de la lliga de 2.990 grams per a Miguel Haro | ||
Llobarro major de la lliga de 3.271 grams per a Xavi Conde | ||
Llisa major de la lliga de 1.380 grams per a Pedro Pablo |