El Mercat Municipal de Roses vol oferir a la ciutadania el servei a domicili

Mercat Municipal de Roses

El Mercat Municipal de Roses vol oferir a la ciutadania el servei a domicili

Una proposta que es troba en la seva fase embrionària en la que s’impliquen tant l’Ajuntament com Càrites Roses, i que donaria feina a gent amb risc d’exclusió social

El servei a domicili ja ho desenvolupen amb èxit els Mercats Municipals de ciutats com Figueres i Girona. Un servei que va arribar a oïdes del president del Mercat Cobert de Roses, Santi Buscató, “gràcies a que m’ho va comentar l’Albert Tulsà, de la parada de fruits secs del Mercat, i em va semblar una molt bona idea el poder implementar-ho a Roses”.

Una proposta que Buscató va comentar tant a l’Ajuntament de Roses (propietari del Mercat) com Càrites, “i totes dues institucions es van voler implicar, tot i que el projecte es troba en una fase inicial del seu desenvolupament”.

Servei a domicili que donaria a feina a persones en risc d’exclusió social

“La resposta de Càrites Roses va ser molt positiva”, ha afirmat el president dels paradistes del Mercat, “ens van dir que tenen una empresa associada, amb la qual ofereix el servei a domicili, tant a Figueres com a Girona, a través d’un tricicle elèctric amb caixó isotèrmic donant feina a gent amb risc d’exclusió social”.
Així, aquest servei a domicili “tindria, doncs, aquesta funció de cares a la ciutadania de Roses, però també, i el que és més important, ajudaries a d’altra gent que el que vol és treballar”, ha destacat Santi Buscató.

I la implicació de l’Ajuntament de Roses “també ha estat important, en el sentit de poder estendre aquesta proposta a totes les empreses i comerços de la Vila per a que també puguin oferir el servei a domicili”, ha subratllat el president del Mercat Municipal.

Potenciar el producte de proximitat o de Km 0

Aquest servei a domicili, segons Buscató, “ajudaria, sens dubte a potenciar el producte de proximitat o de Km 0, ja que Roses pot oferir un producte de molta qualitat, i només l’hem de donar a conèixer aquells consumidors que encara no ho saben”.