L’alumnat de primer curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Guia al Medi Natural i de Temps de Lleure realitza aquest mes sessions pràctiques de caiac a les instal·lacions del GEN Roses
Aquest mes, les instal·lacions del GEN Roses s’han convertit en una autèntica aula a l’aire lliure per als estudiants de primer curs del cicle formatiu de Grau Mitjà de Guia al Medi Natural i de Temps de Lleure (GUIAM) de l’Institut Illa de Rodes de Roses.
Durant diverses sessions programades al llarg de les properes setmanes, l’alumnat està realitzant formació específica de caiac a les instal·lacions del club nàutic rosinc. L’activitat forma part de la formació pràctica del cicle i permet als estudiants adquirir coneixements tècnics i habilitats necessàries per desenvolupar activitats guiades en el medi natural, especialment en entorns aquàtics.
Les sessions es duen a terme a la badia de Roses, un espai privilegiat per a la pràctica d’esports nàutics. El GEN Roses disposa d’una llarga trajectòria en la promoció d’activitats com la vela, el windsurf, el pàdel surf o el caiac, disciplines que es desenvolupen durant tot l’any gràcies a les instal·lacions i al material esportiu del club.