Mes de paraules

Els apartaments gironins reactiven el pla per recuperar turistes

Associació Turística d’Apartaments Costa Brava-Pirineu de Girona
Dues imatges dels tallers realitzats fins ara, a l’Escala i a Girona

Com a novetat, la campanya inclou aquesta temporada tallers presencials de fotografia i vídeos innovadors a través del telèfon mòbil

Recuperar els turistes que la temporada passada van deixar de venir  a causa de la pandèmia posant en valor els atractius de la destinació i els seus elements singulars, i generar confiança. Aquest és l’objectiu de la campanya que l’estiu passat  va posar en marxa l’Associació Turística d’Apartaments Costa Brava-Pirineu de Girona ( ATA) amb molts bons resultats i que ara s’ha tornat a rellançar. La campanya ha estat present en l’edició d’aquest any de Fitur com a exemple d’iniciativa innovadora.

Batejada amb el nom de Bravitud (que neix de la unió de les paraules Costa Brava i Actitud), la iniciativa va posar el focus en la xarxa social Tik Tok ( @atapartmentsgi)  que compta amb més de 800  milions d’usuaris, per vehicular la campanya convertint-se d’aquesta manera en l’Associació turística pionera amb una presència estratègica en aquest nou canal. Aquesta xarxa social és molt popular entre els joves tot i que cada vegada és present en públics de totes les edats. El projecte es va fer extensiu també a la resta de canals digitals de l’entitat. La peculiaritat de la iniciativa és que incorporava els usuaris en el procés de definició del nou concepte per tal d’assegurar que s’ofereix el contingut que ells esperen i de qualitat.  Es compta amb el web www.bravitud.com.

Com a novetat, la campanya inclou aquesta temporada talleres presencials de fotografia i vídeos innovadors a través del telèfon mòbil adreçats als professionals del sector. La primera sessió es va dur a terme a finals de maig a l’Escala i aquest mes de juny se n’han programat a Girona, Sant Feliu de Guíxols i el Port de la Selva .

 “Durant la crisi provocada per la pandèmia no ens podíem quedar de braços plegats.  La situació ens va portar a ser més imaginatius que mai i a reinventar-nos i, sens dubte, també a anar avançant en la nostra estratègia de transformació digital. En les xarxes  socials les tendències evolucionen molt ràpid i ens donen una gran oportunitat d’entrar contacte amb diferents públics  que hem d’aprofitar”, expliquen des de l’Associació Turística d’Apartaments Costa Brava-Pirineu de Girona.

La iniciativa s’impulsa en col·laboració amb el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona, i ha estat dissenyada per Growtur, l’agència i escola especialitzada en Growth Marketing del sector turístic.