Mes de paraules

Elvira Expósito García guanya el viatge a Disneyland París de Roses Comerç

Roses Comerç
D'esquerra a dreta: Miquel Gotanegra, Josep Mª Massot, Elvira Expósito, Montse Mindan i Ambrosio Martínez

El regidor de Promoció Ecònomica de Roses, Ambrosio Martínez ha estat el que ha tret la butlleta guanyadora d’aquest viatge

Roses Comerç
D’esquerra a dreta: Miquel Gotanegra, Josep Mª Massot, Elvira Expósito, Montse Mindan i Ambrosio Martínez

Elvira Expósito García serà la rosinca que viatjarà amb la seva família cap a Disneyland París gracies a Roses Comerç, que regalava aquest viatge per una família de 4 persones en el marc de la campanya de Nadal. L’Elvira, com no podia ser d’una altra manera, s’ha mostrat “molt contenta, no m’ho esperava pas, i bé, anirem a París”. L’afortunada ha manifestat que “només havia emplenat 3 o 4 butlletes”, i la que l’ha donat la sort va ser la que va omplir a Joguines Ley’s. No és el primer cop que li toca un viatge a Expósito, ja que ha reconegut que “una vegada vaig guanyar un cap de setmana a Andorra en un sorteig que va fer el supermercat Condis”.

El sorteig del viatge a Disneyland París per una família (dos adults i dos nens), gentilesa de Roses Comerç, s’ha portat aquest matí a la sala de plens de l’Ajuntament de Roses amb la presència de l’alcadessa Montse Mindan, el president de l’associació de comerciants, Miquel Gotanegra, i diferents regidors, sent el de Promoció econòmica, Ambrosio Martínez, el designat per treure la butlleta entre les més de 5.000 rebudes i que optaven al viatge. I Martínez ha estat el que ha portat la sort a l’Elvira Expósito per viatjar a Disneyland París acompanyada de la seva família.

El gerent de Joguines Ley’s ha destacat la importància de la iniciativa de regalar aquest viatge “ja que és un incentiu més serveix per dinamitzar el comerç local”.

Per la seva banda, el president de Roses Comerç ha assenyalat que “continuant amb la línia marcada dels darrers anys enguany hem regalat un viatge a Disneyland París per una família coincidint que el 2014 va ser l’Any del Turisme Familiar”, i que iniciatives com aquesta són molt importants perquè “cal que la gent s’acostumi a fer totes les seves compres de Nadal a casa nostra, per això, any rere any continuarem invertint en aquesta campanya”, ha destacat Miquel Gotanegra.

Una campanya de Nadal que, per segon any consecutiu, “ha tingut una part de responsabilitat social corporativa, l’any anterior vam col·laborar amb la Creu Roja en la recollida de joguines i aquest any ho hem fet ajudant al Centre de Distribució d’Aliments”, ha remarcat el president de Roses Comerç, el qual desitja “que tinguem una bona campanya de rebaixes i poder esgotar els estocs”.

Tot i que Gotanegra no ha explicat de que es tracta, Roses Comerç presentarà properament una nova iniciativa per tal de dinamitzar més el comerç de Roses.