Entren a robar al Bar Sentric de Roses i s’emporten 250€ de les propines i dos terminals portàtils per fer comandes

Robatori al Bar Sentric
La porta per on va accedir ahir a la nit el lladre a l'interior del Bar Sentric

Segons les càmeres de videovigilància del propi establiment, el lladre sabia perfectament on eren els diners de les propines

Poc abans de les 11 d’ahir a la nit, el gerent del Bar Sentric, Manolo Moreno, va decidir abaixar la persiana “perquè no hi havia una ànima” i donar el dia per tancat, laboralment parlant. Però abans de marxar va veure al passadís que hi ha a l’edifici que connecta amb el propi establiment “a una persona, que em semblava una mica sospitosa, i després de connectar l’alarma vaig decidir, en lloc d’anar cap a casa directament, fer un volt amb el cotxe per passar un altre cop pel bar”, afirma Moreno.  
I va ser arribar a casa mitja hora després “i posar-me a sopar, quan em van trucar de la centra d’alarmes dient-me que algú havia entrar a l’interior del bar. Llavors, ven arribar al Sentric em trobo que havien tirat a terra la porta de darrera, la que connecta amb l’edifici, per poder entrar”, explica el gerent, que un cop visionades les imatges de seguretat va comprovar “que el lladre, que anava amb una suadora vermella amb caputxa, sabia perfectament on eren els diners de les propines, un total de 250 euros, i com a la caixa no hi havia res de diners, va agafar els cupons d’ahir divendres i de la loteria de la setmana, que es juga avui, més dos terminals portàtils que utilitzen els cambrers per agafar les comandes”.
A tot això, se l’han d’afegir els desperfectes de la porta que va ocasionar el lladre al tirar-la a vall per poder accedir-hi a l’interior de l’establiment.

Un any després, un altre robatori

Fa tot just un any i dos mesos, el Bar Sentric va ser víctima d’un altre robatori. Va ser al setembre del 2024, i en aquella ocasió van ser dues les persones que van entrar dins l’establiment de restauració. Ho van fer també per la mateixa porta, trencant el cristall que hi havia, el qual es va substituir per un tabla de fusta, que és la que ha tirat en aquesta ocasió el lladre.