Intensa promoció de Roses com a Destinació de Turisme Familiar

Ajuntament de Roses

Joc de memòria de Roses a la 'Village Catalogne' de Lyon

L’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de Roses ha estat present a diverses fires arreu Catalunya, al País Basc i a França

Ajuntament de Roses
Joc de memòria de Roses a la ‘Village Catalogne’ de Lyon

L’Ajuntament de Roses, durant els dos darrers mesos, ha presentat davant un nombrós públic i agents especialitzats, la seva àmplia oferta d’activitats i atractius, parant una especial atenció en el públic familiar d’acord a les pròpies característiques de la població i al perfil i tipologia de visitants que la destinació rep cada any.

Entre les darreres accions desenvolupades, es troben la participació a la Fira del Ram de Vic, entre l’11 i el 13 d’abril, a la fira Bebés y Mamás celebrada a Barcelona els passats 10 i 11 de maig, a la Fira de Bilbao, entre el 23 i el 25 de maig, a través de l’espai exclusiu dedicat a les destinacions de turisme familiar de la marca Costa Brava, o la participació a l’acció de públic final de la “Village Catalogne” de Lyon, que va tenir lloc el passat cap de setmana, on Roses va presentar informació turística i animació pròpia, amb un novador joc de memòria gegant amb icones del municipi per tal de fer participar els nens.

Paral·lelament a la promoció directa al públic realitzada en fires, altres accions desenvolupades han estat la recepció de diversos bloggers del grup Travel With Kids – unió de bloggers especialitzat en viatges per a famílies (mesos d’abril i maig)-, o la trobada del passat 9 de maig amb nou agències alemanyes especialitzades en esdeveniments i viatges d’incentius, coorganitzada conjuntament amb el Catalunya Convention Bureau. D’altra banda, l’oficina de turisme de Roses és també punt de recollida de la samarreta dedicada a l’Any del Turisme Familiar, que s’obté a través del facebook del catalunya.com.

Les diferents actuacions responen a l’interès del consistori per augmentar i fidelitzar l’alt percentatge de turistes que visiten Roses procedents del Sud de França (situat al capdavant en el rànquing de visitants que rep la població) i País Basc, així com el turisme de proximitat arribat des dels diferents punts de la geografia catalana. En tots els casos, el públic valora molt positivament disposar amb antelació de tota la informació detallada sobre l’oferta turística del municipi.

Les accions promocionals es programen i seleccionen a partir de l’estudi de les dades recollides per l’Àrea de Turisme del municipi, estadístiques que situen el mercat francès al capdavant dels visitants que rep el municipi. L’any 2013, el 59,7% (unes 64.000 persones) dels visitants que sol·licitaren informació a l’oficina de turisme local, foren francesos.