La campanya ‘Per Carnaval no tot s’hi val’, o quan “la feina ben feta no té fronteres”

‘Per Carnaval no tot s’hi val’

La campanya de Roses ‘Per Carnaval no tot s’hi val’, opta al Premis Digitals E-TECH 2015 de Girona

‘Per Carnaval no tot s’hi val’L’Associació d’Empreses de Noves Tecnologies de Girona, és l’organitzadora dels Premis Digitals E-TECH, que enguany arriba a la seva 10ª edició. I la mateixa entitat ha estat la que ha suggerit que la campanya ‘Per Carnaval no tot s’hi val’, organitzada pel Departament de Joventut de Roses, es presentés en aquest guardons en l’apartat del Premi del públic a la millor iniciativa de màrqueting digital gironina.

“Estem molt sorpresos perquè la campanya no l’organitzem per guanyar cap premi, però una vegada que ens truquen i ens diuen que ens presentem als Premis Digitals, perquè consideren que podríem ser candidats a guanyar, doncs ens alegra molt i ens fa il·lusió, perquè al final és com l’eslògan aquell que deia que la feina ben feta no té fronteres, i en aquest cas, tota la feina feta per l’equip de Joventut pot tenir la seva recompensa”, ha assenyalat la regidora de Joventut, Anna Jorquera.

Premi del públic a la millor iniciativa de màrqueting digital gironina

Concretament, aquest premi vol reconèixer aquella acció de màrqueting digital portada a terme per una organització gironina, valorant-se l’ús, a més d’internet, d’altres canals, mitjans i plataformes de comunicació, que aprofitant les seves característiques i possibilitats d’interacció es complementin i aportin millores a la iniciativa utilitzant-se de forma conjunta.
L’elecció dels guanyadors es durà a terme per votació popular, mitjançant la plataforma online de Easypromos.
El període de votacions s’iniciarà aquest proper dilluns, 15 de febrer, i finalitzarà el dimarts següent, 23 de febrer, a les 23:59 hores.

El Comitè Organitzador dels Premis Digitals E-TECH 2015, en reunió extraordinària, farà una preselecció de candidats per a cada premi, que seran les candidatures finalistes que es sotmetran a la votació popular per designar al guanyador.